Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Koelbox kopen San Francisco

Discussie gestart

Huls

Aankomende augustus maken wij een rondreis van 3 weken in zuidwest Amerika. We starten de rondreis in San Francisco.
Op dit forum heb ik meerdere malen gelezen dat het kopen van een koelbox aangeraden wordt.

Ik heb eens gezocht om Walmart en K Mart, maar deze blijken niet in San Francisco te zijn gelegen. Aangezien wij meerdere dagen in San Francisco verblijven, koop ik liever de koelbox in San Francisco, in plaats van opweg naar de eerste overnachting.

Heeft iemand adresjes of tips waar ik in San Francisco koelboxen kan kopen. Ik overnacht in de buurt van Union Square, dus als iemand iets weet in die buurt? Tevens zijn andere tips in het centrum ook van harte welkom.

Alvast bedankt!
Ramon
#1 - 19-05-2010, 22:39 uur

Marianne

Koelboxen vind je bijna overal wel, niet alleen bij de grotere supermarkten. Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, maar het is ons altijd gelukt er een te kopen als we hem nodig hadden. Ik denk dat ook benzinestations wel koelboxen verkopen.
Waarom zou je al in SF een willen hebben? Ik zou pas bij vertrek uit SF etenswaren en een koelbox aanschaffen. Wij hebben de laatste keer op weg naar Yosemite in Manteca spullen ingeslagen (en meteen een bezoek gebracht aan een AAA-kantoor voor kaarten en tourbooks).

Probeer niet alles te organiseren, je vindt altijd wel wat je nodig hebt.

Marianne
#2 - 19-05-2010, 23:00 uur

Frasi

Zelf heb ik ook pas op weg van SF naar Yosemite (bij een Walmart Supercenter ergens bij Dublin) een koelbox én de boodschappen gekocht.
In SF zit een koelbox je toch alleen maar in de weg.
#3 - 20-05-2010, 00:01 uur

Hans B

Zoek maar even op FOAM COOLER dan vind je ze wel.
Op de site van Sears vind je ze wel voor $3 of zoiets.
#4 - 20-05-2010, 13:52 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Huls

Oke, misschien dat ik dan toch maar een koelbox onderweg bij een Walmart o.i.d. zal kopen.
Ik vond het zonde van de tijd om het op de eerste reisdag te doen (opweg naar Yosemite), maar aan de andere kant hebben jullie wel gelijk dat 'ie misschien toch maar in de weg zit.

Toch handig, zo'n forum  ;)
#5 - 20-05-2010, 23:36 uur

Marianne

Als je niet te veel tijd wilt verliezen ga dan niet naar een Walmart, dan ben je uren bezig. Koop er gewoon een als je hem ziet, of het nu in SF is of onderweg. Het is wel handig om onderweg een businesss loop te pakken, dan ben de minste tijd kwijt. Je zult waarschijnlijk ook wel wat drinken of broodjes in willen slaan voor onderweg. Maar ook Yosemite heeft een goed gesorteerde supermarkt en er zijn ook koelboxen te koop.

Marianne
#6 - 21-05-2010, 07:19 uur

Nici

Stomme vraag misschien. maar wat is een business loop?
#7 - 21-05-2010, 08:47 uur

Wop

Stomme vraag misschien. maar wat is een business loop?

Bussiness routes, zijn routes die vanaf de snelweg (interstate) de steden in gaan of deze doorkruisen. Deze hebben altijd de zelfde becijfering als de aangelegen interstate.
#8 - 21-05-2010, 09:26 uur

Marianne

Het is vaak een parallelweg, dus naast de Interstate of andere hoofdweg, waarlangs - de naam zegt het al - businesses gevestigd zijn. Je rijdt dus even van de snelweg af. De weg komt dan verderop weer op dezelfde snelweg terug. Langs de business loop zijn vaak winkelcentra gevestigd (met een of meerdere supermarkten, fastfood ketens, etc) en motels.
Heel handig voor onderweg, omdat het niet veel tijd kost en je meerdere voorzieningen bij elkaar hebt. Ideaal voor de boodschappen terwijl je een wasje tussendoor draait (je vindt echt overal wasserettes) en een kopje koffie drinkt.
Soms blijf je naast de snelweg, maar zoals Wop zegt, word je ook wel de stad in- en doorgeleid.

Marianne
#9 - 21-05-2010, 09:52 uur

Nici

Citaat
Bussiness routes, zijn routes die vanaf de snelweg (interstate) de steden in gaan of deze doorkruisen
Citaat
Het is vaak een parallelweg, dus naast de Interstate of andere hoofdweg, waarlangs - de naam zegt het al - businesses gevestigd zijn. Langs de business loop zijn vaak winkelcentra gevestigd (met een of meerdere supermarkten, fastfood ketens, etc) en motels

Bedankt!
#10 - 21-05-2010, 16:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15