Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kosten tickets en boeken hotels!

Discussie gestart

JDJ

wij willen volgend jaar eind mei/begin juni 3 weken naar het zuidwesten. wat moet ik ongeveer incalculeren voor een ticketprijs en hoe kom ik aan de goedkoopste tickets?

moet ik hotels al vastleggen of is dit niet een erg drukke periode en kan ik op de bonnefooi gaan?

alvast bedankt voor de reacties!

gr Johan
#1 - 09-08-2005, 09:34 uur

Vegas

Mijn ervaring is dat je het best zo snel mogelijk kunt boeken.
Zeker als je al een periode hebt vastgesteld voor jezelf.
Ik ga in dezelfde periode en heb mijn ticket al geboekt.
Rechtstreekst online via KLM.
Prijs voor ticket naar Denver: € 550 alles inclusief.
Prijsen naar Vegas of San Francisco of LAX zullen ongeveer even duur zijn.

Ik heb het het internet intensief afgezocht naar goedkope tickets en kwam dus uiteindelijk gewoon terecht bij de klm site zelf als goedkoopste.
Nogmaals, je moet er dan wel vlot bij zijn.

Anders moet je gokken op een aanbieding tegen de tijd dat je wilt gaan. Mar dat blijft dus een gokje. Aanbiedingen gelden vaak voor de periode januari t/m maart.

Hotels moet je nog niet vastleggen.
Plek zat.

Een andere tip om vliegtickets te kopen is wellicht http://www.vliegwinkel.nl

Deze site zoekt in de gehele vluchten database en is ook goedkoop.
#2 - 09-08-2005, 11:19 uur

sweatbox

Ik zou ook gewoon op de ouderwetse manier bij een reisbureau informeren voor een vliegticket, zeker als je iets bijzonders wil.

Wij zijn naar San Francisco gevlogen en via Los Angeles terug. Als ik dit online geboekt zou hebben, was ik duurder uit geweest.

Reisbureau's boeken bij de zelfde bedrijven als de online sites, maar ik heb het idee dat zij meer opties hebben en scherpere prijzen.
#3 - 09-08-2005, 12:56 uur

Jez

Goed rondkijken voor tickets! De prijzen kunnen erg verschillen. Mijn ervaring is juist dat KLM duurder is; meestal zijn de Amerikaanse maatschappijen goedkoper. maar dan vlieg je niet rechtstreeks.

Mocht een ander vliegveld een optie zoor je zijn (bijv. Brussel) kijk dan ook eens wat een ticket vanaf daar kost. Vorig jaar waren we vanaf Brussel goedkoper uit, dit jaar vanaf Schiphol.

Ik kijk altijd even op www.waarheenwaarvoor.nl en www.waarvoorwaarheen.be

Verder zou ik kwa hotels lekker op de bonnefooi gaan. Dat gaat in Amerika heel makkelijk en geeft je toch wat meer vrijheid in je route. Alleen de 1e overnachting vastleggen, bijv. in de buurt van het vliegveld, is wel handig. Dan hoef je na een lange vliegreis niet eerst op zoek naar een kamer.
#4 - 09-08-2005, 22:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Njit

Alleen de 1e overnachting vastleggen, bijv. in de buurt van het vliegveld, is wel handig. Dan hoef je na een lange vliegreis niet eerst op zoek naar een kamer.

En als voordeel dat je een adres op je Visum kunt schrijven.. Anders moet je wat gaan verzinnen..
#5 - 10-08-2005, 07:51 uur

Njit

Ik kijk altijd even op www.waarheenwaarvoor.nl en www.waarvoorwaarheen.be

leuke site. Als ze nu ook nog direct de Tax erbij zouden laten zien dan zou het helemaal mooi zijn.

Keek voor een vlucht met KLM naar Orlando. Goedkoopste was 263 euro. Komt dus nog 189 tax bij.. Dat soort informatie wil ik ook gelijk zien.. Maar blijft altijd een probleem met aanbieders  >:(
#6 - 10-08-2005, 07:55 uur

visuar

Bij die site zie je dat toch juist wel? Bij mijn test stond er namelijk nog een tweede balkje onder bij elk resultaat met daaronder de sub-totaal prijs (waar dat soort dingen dus juist bij in zitten). Dat zag ik bij andere sites een stuk minder (daar stond dan alleen een deel van de info).
#7 - 10-08-2005, 09:56 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

annemieke

hoi, ik ben net terug uit de states. Ik heb een paar maanden geleden geboekt bij tioga tours. Een klein reisburo gespecialiceerd in Amerika. Ik heb contact gehad via telefoon en mail. Wat mij betreft vriendelijke mensen en correcte service.   http://www.tiogatours.nl/  Ik heb bij hun de vliegtickets en de huurauto geregeld. Verder had ik alleen de hotels voor de eerste en de laatster dagen gereserveerd via octopus.com een hotel boekings gedoe. Verder hebben we steeds hotels daar gevonden. We zaten catagorie Best Western. Prima hotels in alle soorten. Soms kost het even wat tijd om iets te vinden, maar er is echt meer dan genoeg en wij zaten nog echt in het absolute hoogseizoen. Ik zou in mei/juni zo op op de bonefooi gaan. Succes en plezier.
#8 - 10-08-2005, 15:51 uur

saskia

Wij hebben via internet geboekt.
Wij vliegen met American Airlines en inderdaad dan vlieg je niet direct (overstap London Heathrow),
maarja tis maar net wat je wil..

jullie zijn er vroeg bij, dus is vast genoeg.

 :o
#9 - 10-08-2005, 15:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15