Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

West coast

Discussie gestart

GDO

Even een update, heb de site van Yosemite park in de gaten gehouden en heb nog een cabin kunnen bemachtigen in Yosemite Valley  >:D, erg blij mee. Dus voor diegenen die nog zoiets zoeken, hou de site in de gaten want vorige week was er geen enkele slaapplaats meer te krijgen.
#31 - 26-06-2009, 12:56 uur

GDO

Morgen vertrek ik richting de USA en wou toch nog even iedereen bedanken voor de reacties en de tips. Een geweldig bron van informatie. Ik zal als ik terug kom zekers nog laten weten hoe het is geweest, uiteraard ondersteund met foto's.

Groeten Gerco
#32 - 30-07-2009, 12:47 uur

ilssse

Wist je dat het aan de westkust echt KOUD!!!! kan zijn
aaaaaa ik wist dat niet! Dacht lekker in het zonnetje van SF naar LA rijden!! Heb onderweg een lekkere dikke trui gekocht!
SF was ook koud! (14/15 graden)
#33 - 30-07-2009, 13:54 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Marianne

De kou aan de westkust is bekend. Zoals Mark Twain al eens schreef: "The coldest winter I ever spent was a summer in San Francisco."
Mist langs de kustweg is ook een bekend fenomeen.

Gerco: goede reis en heel veel plezier gewenst!

Marianne
#34 - 30-07-2009, 14:44 uur

GDO

haha, super bedankt, pak ik toch nog ff een sweater in.
bedankt..

Gerco
#35 - 30-07-2009, 17:03 uur

Loek

Het is momenteel boven de 100F langs de hele westkust, dus ik denk niet dat je die trui nodig hebt
#36 - 30-07-2009, 18:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15