Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Juli 2010 met 5 ( 3kids) rondreis door het westen

Discussie gestart

Lavie

Wij gaan ook met 3 kids in juli die kant op. >:D Wij hebben in SF een travelodge hotel( by the bay)  geboekt. Zij waren een van de weinige waar we met z'n 5-en op eenkamer kunnen! Ze hebben helaas geen zwembad. Maar het ligt wel zeer centraal.
#31 - 12-02-2010, 21:46 uur

bemmelusa

Hoi,

bedankt voor je reactie. Vandaag ook de knoop doorgehakt voor SF, via een aanbieding bij expedia, 3 nachten en 2 betalen voor 5 personen. Geen pool maar wel in het centrum en gratis parking, kijk eens naar buena vista motor inn.

Zijn nu nog zoekende naar iets betaalbaars in Page ( super 8 en quality inn zijn al bezet) en in Yosemite en GC. Jullie nog tips!

gr. Marja :afro:
#32 - 13-02-2010, 00:00 uur

Marianne

Voor Yosemite zou ik voor een tent in Curry Village gaan. Is natuurlijk erg basic, maar je zit op een prachtige locatie, voor de kinderen is dat geweldig. Geen heen en weer rijden naar het park in de file, zwembad er bij, fietsverhuur, raften etc om de hoek. Er is een soort openlucht podium waar 's avonds rangers iets komen vertellen of een film of diavoorstelling geven, allemaal heel relaxed.
Een andere mogelijkheid is Housekeeping Camp, op 1 shuttlebusstop van Curry Village, aan de Merced River. Nog goedkoper, maar lakens en dekens zul je moeten huren.
Veel duurder is de Ldoge, maar die zit waarschijnlijk wel vol. En veel duurder.
Hoe lang zitten jullie er en wanneer?

Misschien is deze plattegrond van Yosemite Valley handig om de ligging te bekijken. En kijk ook eens naar de kaart van het park om een idee te krijgen van de grootte.

Marianne
#33 - 13-02-2010, 11:09 uur

bemmelusa

Marianne, bedankt voor je tip, ik zal nog eens kritisch gaan kijken. Wij slapen daar op 7 en 8 augustus helaas precies in het weekend maar dat kan niet anders ivm onze planning!

Nog een tip voor Moab!

Gr. Marja  :afro:
#34 - 13-02-2010, 15:01 uur

Marianne

Er zijn nog tenten vrij, zou ik niet over twijfelen!
Had je al veel vastgelegd? Je zou de route ook nog in omgekeerde volgorde kunnen doen....

Moab: de Big Horn Lodge is ons in 2008 goed bevallen en niet zo duur. Goedkoopste optie schijnt de Inca Inn te zijn.

Marianne
#35 - 13-02-2010, 17:42 uur
« Laatst bewerkt op: 13-02-2010, 17:45 uur door Marianne »

bemmelusa

 Ha,, we schieten al aardig op met onze hotels/motels.

Ik zoek nu iets leuks en betaalbaars net na DV, bv in Lone Pine, Big Pine of Bishop. Iemand een gouden tip voor ons!

Ook zijn we aan het kijken voor hotels in bv Monterey, Pebble Beach enin de buurt van Avila Beach en Pismo.


Gr. Marja
 ;)
#36 - 18-02-2010, 15:43 uur

bemmelusa

 Afgelopen weken veel aan het lezen en zoeken geweest. We hebben inmiddels alles geboekt behalve onze laatste bestemming. Hier gaat onze voorkeur uit naar een beach locatie net voor of na LA.  Iemand ervaring met Santa Barbara? Ik heb iets leuks gevonden in San Clemente, dit ligt iets voorbij Laguna Beach, iemand ervaring of dit een leuke beachplaats is?

Graag jullie tips/ervaringen.

 :D

Gr. Marja
#37 - 24-02-2010, 13:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15