Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

LA en verder?

Discussie gestart

janvries

Begin juli komen we op vrijdag ca 11h in LA aan.Hierna moeten we de camper bij cruise america halen. Het meest gemakkelijke per taxi? vliegveld>>cruise america

Het liefst willen we richting Joshua national tree park. We moeten hiervoor nog wel even boodschappen doen. Weet iemand een goed RV park in de buurt en is dit allemaal op deze vrijdag te doen met name omdat dit de eerste dag met de camper is en het moet allemaal even wennen.

Alvast bedankt voor jullie meedenken

Jan
#1 - 16-04-2005, 14:18 uur

Hans B

Hallo Jan,
Kom je op vrijdag ±1100 aan na een vlucht vanuit NL? Dan mag je volgens mij de camper niet ophalen. Ik heb altijd begrepen dat je eerst een overnachting moet hebben gehad.
Ik heb geen heb ik geen ervaring met een camping in L.A. Wij slapen in onze eigen RV (zie plaatje) en zoeken vaak een stil plekje langs de kant van de weg.
Om een camping te zoeken kun je proberen de site van trailerlife.com dan naar travel, campground, stad + staat invullen. Bij L.A. kreeg ik er 40 campings uit. Wellicht dat KOA.com ook zoiets heeft (heb ik niet geprobeerd).
Een grote supermarkt in overal te vinden. Begin te rijden en je komt vast wel wat tegen. De grootste (en goedkoop) zijn de WalMart Supercenters, er zijn 10-tallen in L.A. Supercenters zijn Walmart winkels met levensmiddelen. Ga even naar de site van WalMart en als je een zipcode invoert krijg je er wel 10 uit. (BV. zipcode Long Beach is 90805)
groeten, Hans B.
#2 - 16-04-2005, 15:53 uur
« Laatst bewerkt op: 16-04-2005, 16:05 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

janvries

we komen vanuit new york.

Is yoshua tree de moeite waard om als eerste stop te kiezen?
#3 - 16-04-2005, 18:35 uur

Ebelix

Als het goed is heeft Cruise America shuttles rijden. Een belletje plegen naar het depot en ze komen je ophalen van het vliegveld.

Ik denk dat Joshua Tree als eerste stop te ver is. Voordat je de camper hebt gehaalt en ingericht zal het tegen 2 lopen als je op weg gaat om, waarschijnlijk boodschappen te halen. Zoek een campground langs de kust te zuiden van LA en overnacht daar de eerste nacht en ga vervolgens de volgende dag op pad.

Veel plezier.
#4 - 16-04-2005, 22:43 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Bakvet

Joshua Tree Park heeft een paar geweldig mooie campgrounds waar je voor $5 kan overnachten. Met name Hidden Valley, Belle en White Tank liggen mooi en bieden veel privacy.  Er zijn geen voorzieningen (behalve een tafel/bank en een fire ring) dus je moet alles wat je nodig hebt meenemen. Zelfs water, maar dat is met een camper niet zo'n probleem. Vraag me alleen af of je het allemaal red, als je daar op vrijdagavond aankomt zijn alle mooie plekken al bezet.

In Yucca Valley zou je inkopen kunnen doen, er zit o.a. een Wal Mart, een California Welcome Center en een Big 5 Sporting Goods. Yucca Valley heeft zelf ook een National Park campground, een beetje tegen de rand van het park aan. Heeft meer voorzieningen (stromend water). Vrij ruim van opzet, maar ligt wat minder mooi dan die kleine primitive campgounds middenin het park vind ik.

Een voorbeeldje van Belle (een kenner ziet meteen dat op deze plek in vroeger tijden een indianenfamilie woonde):






#5 - 17-04-2005, 01:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15