Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

LA - Scottsdale via Joshua Tree NP

Discussie gestart

MiamiHeat

Heeft iemand ervaring met een dagtrip als deze? Ik wil eigenlijk via Twentynine Palms het park binnen rijden en dan via de I-10 naar Phoenix. OF kan ik beter een overnachting in Blythe nemen?

Thanxxx
#1 - 26-01-2008, 20:42 uur

jerbia

Volgens S&T is dat een afstand van 425 mijl met een zuivere rijtijd van 7 uur. Wij zijn vorig jaar van San Diego via Joshua Tree NP naar Blythe gereden, en ik vond dat al een flinke rit. Ik zou er dus niet voor kiezen om ook nog door te rijden naar Scottsdale.
#2 - 26-01-2008, 21:27 uur

hdeweert

In het verleden hebben we het eens gereden en overnacht in Blight.
Het is dik 600km naar Phoenix  maar het is in een keer te doen.
Je moet wel goed opletten anders ben je Twentynine Palms zo voorbij.
Joshua NP
http://de-weert.890m.com/jl/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=51
Het verslag
http://de-weert.890m.com/jl/index.php?option=com_content&task=view&id=90&Itemid=113

Harm
#3 - 26-01-2008, 21:40 uur
« Laatst bewerkt op: 26-01-2008, 21:42 uur door hdeweert »

MiamiHeat

Thanx
#4 - 27-01-2008, 20:28 uur

Santan dude

Ligt eraan hoe lang je in joshua wilt bliven.

Van L.A. ( santa clarita) naar Phoenix doe ik ongeveer 6 uur.
Moet wel constant 85 mph blijven rijden en niet teveel verkeerzijn

Waarom al die haast ?????????
Je kan altijd een nacht in het prachtige Quartsite verblijven  ;D
#5 - 28-01-2008, 06:19 uur

Willem goes Miami

een afstand van 425 mijl met een zuivere rijtijd van 7 uur.

Only  :)
#6 - 28-01-2008, 07:17 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

hummertje

Het is best te doen.
Wij doen het dit jaar ook,we komen vanaf Anaheim (Disneyland) en gaan uiteindelijk naar Phoenix (Mesa) .
Twee jaar geleden ook die weg gedaan maar dan gestopt in Prescott, maar wel Joshua tree meegenomen en ik zou het zonde vinden als je die zou laten liggen want het is best een mooi park en veel tijd verliezen doe je niet mits je goed op tijd weggaat uit Los Angeles.
Maar dat laatste heb je zelf in de hand.
#7 - 28-01-2008, 16:55 uur

MiamiHeat

Ik vetrek op een zaterdagochtend rond 8 uur vanuit Hollywood via Twentynine Palms het National Park park binnen rijden en dan via de I-10 naar Phoenix. Als ik van te voren een motel vastleg in omgeving Phoenix dan kan ik daar laat in de avond aankomen. Ik heb dan genoeg tijd om door Joshua heen te rijden en onderweg te stoppen voor de foto's. Maar Blythe blijft een optie hoor.

#8 - 28-01-2008, 19:33 uur

hummertje

Je hebt in ieder geval het voordeel dat het geen normale werkdag is dus het zal wel wat rustiger zijn op de weg.
Wij vertrekken op een maandag morgen en gaan om 6 uur rijden.
Daarna de stad zo snel mogelijk uit en richting Joshua Tree.
Vandaar uit nemen we de west ingang van het park en zakken zo geleidelijk weer af richting de I-10 om dan door te rijden naar Phoenix.
Over het park doen we een paar uur en de rest is gewoon rijden,maar dat zijn dingen die je van tevoren incalculeerd.
Het ligt er ook aan of je lange ritten kunt en wilt maken,het maakt ons niet uit want afgelopen jaar zaten er reisdagen tussen van ruim 1000 km.
Dit lijkt gekkenwerk maar op die manier pakken we ergens anders weer een dag terug .
 
#9 - 28-01-2008, 21:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15