Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

LA, SF, Las Vegas

Discussie gestart

JDenalane

Ik wil binnenkort een vriend in LA bezoeken en daar wat dingen uitzoeken, maar ook een paar daagjes SF meepakken en misschien wel Las Vegas (alhoewel me dat een grote anti-climax lijkt, maar wil er gewoon een keer geweest zijn).
Is het dan beter om een auto te huren of binnenlandse vluchten te maken? Zou een maand genoeg zijn om deze 3 steden goed te kunnen ontdekken? LA heb ik inmiddels al gezien trouwens. Of is een maand gewoon te lang?
#1 - 01-06-2007, 21:11 uur

Hans B

Als je een maand de tijd hebt om rond te trekken kun je nog wel iets meer zien dan LA SF en LV.
Zoek een op dit forum en je zult heel veel rondjes zien die er in dit gebied gemaakt worden.
Voorbeeld :
3 dagen LA
2 dagen van LA naar SF
3 dagen SF
3 dagen Yosemite
2 dagen van Y - LV
2 dagen LV
2 dagen Zion
1 dag Bryce
1 dag Page
2 dagen Grand Canyon
2 dagen van Gr C naar San Diego
2 dagen SD
en dan weer terug naar LA
Dit is een heel gebruikelijk en veel gemaaktrondje
Al dan niet de wijzigen en/of uit te breiden met andere dingen zoals Monumnet Valley, Arches NP, etc...
Bepaal waar je interesses liggen en stem daar je route op af.

Hans
#2 - 01-06-2007, 21:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

JDenalane

Bedankt voor je reactie hans. Ik zal eens even verder zoeken hier. Denk echter dat die kleine stadjes ons niet echt trekt en we die liever skippen. Natuurmensen zijn we ook niet echt.
#3 - 02-06-2007, 13:29 uur

hollandranch

Bedankt voor je reactie hans. Ik zal eens even verder zoeken hier. Denk echter dat die kleine stadjes ons niet echt trekt en we die liever skippen. Natuurmensen zijn we ook niet echt.


Dus je houd niet van kleine stadjes, niet van grote steden als Las Vegas en je bent geen natuurmens,  uuuh, strandvakantie? 2006-20
#4 - 06-06-2007, 03:11 uur

JDenalane

Weet iemand hier ook hoe de busverbindingen of treinverbindingen zijn?  van LA naar San Francisco?
Want dan zit je niet met parkeren in de stad, en heb toch alle tijd om te reizen.
#5 - 06-06-2007, 23:31 uur

USofA

Er zal vast wel een trein van LA naar SF gaan, maar busverbindingen zijn in California vrij slecht geregeld heb ik me laten vertellen :)
#6 - 03-07-2007, 10:44 uur

Bakvet

Op de Amtrak website kan je zien wat de reis per trein ongeveer inhoudt. Zo rijdt er 1 trein per dag, de Coast Starlight. Hij vertrekt om 10.15AM uit Los Angeles. Komt om 10:02PM aan in Emeryville. Hier kan je met een aansluitende bus over de Bay Bridge naar San Francisco. Dit betekent dat je pas om elf uur 's avonds in San Francisco bent.

Onderweg stopt die trein in plaatsen die zeker de moeite waard zijn voor toeristen. Maar dit hangt natuurlijk af van waar je belangstelling naar uit gaat. En je zou dan naar mijn idee een fiets bij je moeten hebben om je daar dan een beetje vlot te verplaatsen. Of je die kan meenemen met de trein weet ik niet.



Er rijdt verder een trein naar San Diego, voor een groot deel langs de kust. Moet heel mooi zijn, mits de ramen schoon zijn en je aan de juiste kant zit. Verder zie ik dat de Amtrak website drietalig is: Engels, Spaans en Duits. Dus ik zou bijna zeggen: er zijn veel duitsers die dit soort trips maken. Als je die taal een beetje kan lezen, google dan eens op Duitstalige webpagina's, er zal vast wel een reisverslagje te vinden zijn.
#7 - 15-07-2007, 11:06 uur
« Laatst bewerkt op: 16-07-2007, 00:47 uur door Bakvet »

JDenalane

hey superbedankt! Ik ga ff die site bekijken! Denk wel dat dat wat is.
#8 - 15-07-2007, 23:32 uur

Bakvet

 ::) Sorry, het was natuurlijk Amtrak, zonder C. Ik hoop niet dat je naar de verkeerde site gestuurd heb.
#9 - 16-07-2007, 00:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15