Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

lang parkeren in San Francisco

Discussie gestart

jerkar

Hallo lalemaal,

Bij mijn zoektocht naar een hotel in SF, kwam ik ook de parkeerkosten tegen. Aangezien SF midden in onze reis zit, hebben we een huurauto bij ons.
Deze willen we het liefste ergens voor die 4 dagen dat we er zijn, parkeren, en dan vanuit ons hotel juist met het openbaar vervoer steeds te reizen.
Ik heb al wel gemerkt, dat het parkeren bij de hotels echt heel duur is, zeker omdat onze voorkeur uitgaat naar een hotel in omgeving Union Square.

Nu zag ik de volgende 2 mogelijkheden, om het parkeren iets dragelijker te maken; Hoe denken jullie over beide opties? Met name die van BART lijkt me wel wat, alleen weet niet helemaal of het ook voor toeristen geldt.


1. https://www.park-by-phone.com/longterm/?ownerid=bart


AIRPORT/LONG TERM PARKING RESERVATION SYSTEM

Welcome to BART's Long Term Parking Reservation System. To use this program you must be a patron using the BART System in connection with your parking reservation.

BART has a limited number of Long Term parking permits for use at most stations with parking. These permits allow BART patrons to park for periods of greater than 1 calendar day. BART patrons may purchase these permits for $5.00-$6.00/calendar day (depending on the station) on a first-come, first-serve basis.

Customers who purchase a long term parking permit may park in the station's Monthly Reserved Areas or other non-restricted areas. 

To purchase a permit, Please use the following procedures:

Choose the desired BART station and desired dates of use from the menu. A computerized reservation system will determine whether permits are available at that station for the dates requested.
If permits are available, you will be asked to supply us with
The license number of the vehicle in which the permit will be displayed.
Credit card information where parking fees will be billed. Renounced charges are subject to a $20 fee.
Upon approval, print out the permit on home or office printer.
Display permit on dash of vehicle in parking area at authorized station. For security purposes, your date of travel will not be displayed.  BART personally will verify daily permit validity electronically.
Cancellations are subject to a 30% cancellation fee.  Cancellations MUST BE DONE prior to the initial booked dates of your permit.

You Park at Your Own Risk
Individuals park at BART at their own risk. Please lock your vehicle. BART shall not be liable for any risk, or loss of, or damage to, properties of individuals, including vehicles or the contents therein, which may result from the use of parking services or facilities. No bailment is intended or created.

Parking by permit only. Printed parking permit shall be placed on the driver's side dashboard and shall be visible at all times. Permits are not transferable to another party and are valid only on the vehicles to which it is assigned. All parked vehicles shall display a valid permit. Vehicles parked without valid permits will be towed at the owner's expense.

BART police will have a list of authorized permit and vehicle license numbers for each station and will cite for parking violations. Permits are valid in BART lots until midnight of the permit's valid date(s). Vehicles in violation are subject to citation, with a fine of $100.00.
 

By clicking here, I have read and agree to the above terms and wish to continue to permit reservation

2. http://www.unionsquareshop.com/parking.html

En dan bijv parkeren in Stockton en Sutter garage-33.50 dollar per dag
#1 - 27-04-2009, 10:31 uur

koosv

jerkar,

helaas heeft BART geen parkeermogelijkheden in de binnenstad (ruwweg vanaf embarcadero tot civic center)
quote :
Parking

There's no parking at any of the downtown San Francisco BART stations

end quote.

je zal dus of hoge parkeerkosten moeten betalen, of je gaat iets buiten het centrum, bv van ness / lombard. daar is genoeg openbaar vervoer, meestal kan je vrij parkeren en je zit daar niet echt slecht, er zijn meerdere trolley bussen, zelfs redlijk dicht bij china town (killing hills !)

Koos
#2 - 27-04-2009, 11:28 uur

jerkar

Dank je voor je reactie.
Is het geen optie om toch in hotel in Union square te zitten, en de auto te parkeren op zo'n bart- longterm parking, buiten de stad, bijv, south francisco?
Die auto hebben we nl toch niet nodig , dus mijn idee was om die auto daar te zetten en van daaruit met het openbaar vervoer naar hotel te gaan etc.
#3 - 27-04-2009, 12:09 uur

babarage

hmm raar verhaal bij de BART en het parkeren want je moet klant zijn maar ik zie niet in hoe ze dat controleren want als je door gaat naar het bookings scherm vragen ze niet naar een abonnement of zo.  overigens kan je dit pas regelen als je in de VS bent want je moet je kenteken doorgeven en dat weet je pas als je je auto hebt natuurlijk.  hoeft niet persé een probleem te zijn maar je kan dan pas laat boeken.  overigens, van welke maatschappij huur je je auto?  tis een gok maar misschien dat je bij de downtown locatie van het verhuurbedrijf de auto een paar dagen mag stallen, kan nooit geen kwaad om een mailtje te sturen toch? 
#4 - 27-04-2009, 13:06 uur

jerkar

ja, inderdaad,je kan vanaf hier al boeken maar hebt wel kentekennummer nodig. Nu nemen we de laptop mee, dus dat zou dan kunnen vanuit de VS.
De auto hebben we bij usareisen geboekt, bij Alamo, we starten in phoenix en eindigen in LA.
Bedankt voor je tip! Ik zal Alamo eens een mailtje sturen, kan nooit geen kwaad!
#5 - 27-04-2009, 13:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15