Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Las Vegas en omgeving in mei 2009

Discussie gestart

Harry

Hoi,

Sahara : goed maar minder qua ligging!

Hier zijn de meningen wel heel sterk over verdeeld, dit hotel is in mijn ogen echt reeds lang geleden vergane glorie.
#16 - 10-12-2008, 00:27 uur

jerbia

Willen jullie niet de Kolob Terrace Road rijden? Die begint ten oosten van Cedar City en komt uit bij Virgin. Wij hebben deze weg nog niet gereden, maar het staat wel voor volgend jaar op het programma.

Wij willen inderdaad een gedeelte van de Kolob Terrace Road gaan rijden, tot aan Lava Point. Onderweg willen we de kleine wandeling naar 'Hoodoo City' maken. Tot hoever hebben jullie deze weg afgelopen zomer gereden Karin?
#17 - 11-12-2008, 10:46 uur

karinita

Een heel klein stukje maar. Iets van 8 mijl denk ik. Het was aan het einde van een lange dag. Volgend jaar willen we de weg helemaal afrijden tot aan Cedar City en onderweg ook nog wat wandelen.
#18 - 11-12-2008, 21:19 uur

jerbia

Citaat van: jerbia
Little Finland wilden we overslaan omdat ik dat veel te ver van de bewoonde wereld af vind.

We hebben besloten toch naar Little Finland te gaan. Harry en Jaap zijn op 23 mei ook in Las Vegas en we gaan de tocht naar LF gezamelijk ondernemen. Ik heb er heel veel zin in, LF stond al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje  8) .
#19 - 17-12-2008, 00:17 uur

Mickey99

Wat gaaf dat jullie nu toch naar Little Finland gaan.

Een leuk vooruitzicht om dat met zijn viertjes te doen, dat wordt vast erg gezellig!  ;D  ;D
#20 - 17-12-2008, 12:53 uur

Harry

Wij hebben er ook heel veel zin in, het lijkt me geweldig om zo'n afgelegen natuurgebied te bekijken, en met die gezelligheid komt het wel goed. :afro:
#21 - 17-12-2008, 13:14 uur

jerbia

Als wij van Death Valley naar Rachel rijden, willen we het Historic Mining Park in Tonopah bezoeken. Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
#22 - 30-12-2008, 16:13 uur

jerbia

The Taylor Creek Trail ga ik zeker noteren! Aan de foto's te zien is dit een prachtige wandeling. Bedankt voor de tip Marianne!

Deze hike hadden we op ons lijstje gezet, maar omdat deze wandeling 3 tot 4 uur in beslag neemt (daar hebben we waarschijnlijk geen tijd voor), willen we als alternatief de South Fork of Taylor Creek gaan lopen. Heeft iemand ervaring met deze wandeling? Ik kan er maar heel weinig informatie en foto's over vinden op internet.
#23 - 02-04-2009, 10:23 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15