Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Las Vegas,hoeveel dagen??

Discussie gestart

Stinger

nou,jongens ik weet zeker dat ik me ga vermaken hoor!!!!

ik kijk er nu al naar uit!!!
nog 6 weken!!!
#16 - 27-04-2005, 02:11 uur

Chiefram

Ik wist ook niet dat er zoveel beton was gebruikt in de Hoover Dam, dat dat genoeg was om zo'n gigantische snelweg aan te leggen!

Wel heb ik in Nederland op Discovery Channel wel eens een hele uizending van een paar uur gezien, over het ontstaan en de bouw van de Hoover Dam. Met name over de vele werklozen in de US die massaal zich kwamen aanmelden voor een job en hoe ze zich daar gingen vestigen en de vreselijke werkomstandigheden. Je wilt overigens niet weten wat er allemaal bij kwam kijken en aan hoeveel mensen de bouw van dit monsterwerk het leven heeft gekocht.

Als je het vandaag de dag ziet, zou je denken dat het recentelijk is gebouwd, zo modern is het. Echt een wereld wonder!
#17 - 27-04-2005, 03:32 uur

Chiefram


Naast de Hoover Dam moet je zeker ook een bezoek brengen aan het nabije 'Valley Of Fire State  Park', een enig mooi natuurgebied.

Makki

Dat is een goed idee Makki !



Dat is zeker een goed idee! Ik ben de komende maand weer voor een paar dagen in Vegas en ga daar dan zeker naar toe!

Ken iemand ook de Red Rocks (ofzoiets)??!! Vanuit Las Vegas richting Death Valley zag ik daar ook borden naar verwijzen, maar er stonden geen aantal miles bij, dus durfeden wij de toch niet aan omdat we maar een paar uurtjes 'vrij' hadden.
#18 - 27-04-2005, 03:35 uur

Stinger

hee Chief wanneer ben je in Vegas?????
ik ben er 12 juni.

maybe we can meet and eat
(@ red lobster) ;D ;D
#19 - 27-04-2005, 03:38 uur

Chiefram

Haha.. Ik moet nog een afpraak maken, maar dat zal tussen nu en twee, hooguit drie weken zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik er in juni weer zal zijn. (Dat is het grote voordeel dat wij daar een eigen vestiging hebben, middenin Vegas! hihi)

Maar het lijkt me echt leuk om een keer af te spreken dan en een hapje te gaan eten!  ;)
#20 - 27-04-2005, 03:54 uur

Stinger

wij zijn er als het goed is 12 juni en vertrekken rond de 16e.lijkt me ook erg leuk. :)

let me know!!
#21 - 27-04-2005, 03:50 uur

jfeelders

Helaas net te vroeg voor mijn huwelijk op 5 juli. Wie in Vegas is is uitgenodigd! :)
#22 - 27-04-2005, 10:15 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

Chiefram

Waarom gaan we niet gewoon met iedereen van het forum die dagen naar Las Vegas! Kunnen we een live meeting houden met alle forumleden, lijkt me kicken...

Ik ben 100% zeker van de partij!

 :D
#23 - 27-04-2005, 16:42 uur

Jez

Zal ik dan als enige iets anders zeggen, over verblijven in Vegas? Wij vonden het verschrikkelijk.............. We zouden er 1 nacht slapen, maar na 2 uur hebben we nichtlief in LA gebeld, of we alsjeblieft thuis mochten komen.

We zijn natuurlijk wel over de strip gereden en dat was leuk, lekker veilig met zn 2-tjes in de auto.
Nee, Vegas is niks voor ons.
#24 - 27-04-2005, 22:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Stinger

nou jez dan kom jij niet ;D ;D

ik vind het heeeelemaal te gek daar!!!!!
I love LAS VEGAS !!

p.s  Chief,zullen we het tussen de 12e en de 16e doen???Dan ben ik er toch al( HA !!)
#25 - 27-04-2005, 22:45 uur

Chiefram

Ik zal kijken of ik het kan. Lijkt me spannend!  :D
#26 - 27-04-2005, 22:43 uur

Chiefram

Zal ik dan als enige iets anders zeggen, over verblijven in Vegas? Wij vonden het verschrikkelijk.............. We zouden er 1 nacht slapen, maar na 2 uur hebben we nichtlief in LA gebeld, of we alsjeblieft thuis mochten komen.

We zijn natuurlijk wel over de strip gereden en dat was leuk, lekker veilig met zn 2-tjes in de auto.
Nee, Vegas is niks voor ons.

Ik ben ook niet echt een liefhebber van Las Vegas, omdat het inderdaad allemaal pure kitscherigheid is. Maar aan de andere kant maakt het wel weer typisch iets Amerikaans en trek het juist weer! Ben daarom wel blij dat niet heel Amerika er zo uitziet, hahahaha...

Elvis was ook zo'n voorbeeld... Jammer dat hij er niet meer is! Hij wordt/werd terecht The King genoemd!!!
#27 - 27-04-2005, 22:44 uur
« Laatst bewerkt op: 27-04-2005, 22:45 uur door Chiefram »

Jez

Ik vond het wel leuk om het een x gezien te hebben, hoor!
Maar wij kunnen niet zo goed tegen al die drukte en ik voelde me helemaal niet happy in het motel waar ik binnen stapte. Zo druk, meteen allemaal gokkasten enzo, en beveiliging, ik moest meteen mn id laten zien terwijl ik alleen wilde checken of ze een kamer hadden en dat mokkel noemde me "hon". Dus toen ik verslag ging uitbrengen aan mijn man, zei hij al voorzichtig "Ik geloof dat ik het hier niet zo leuk vind" en dat was ik roerend met hem eens!
Het was sowieso een schok, omdat we net uit een verlaten en heerlijk rustig Utah kwamen.

Dus wens ik jullie allemaal veel plezier!
#28 - 27-04-2005, 22:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Stinger

daarom vind ik het ook zo leuk daar,een paar dagen kits,en overdreveheid,belachelijke hotels ,mensen kijken,lopen over de strip,en van de ene ooooh,in de andere aaah vallen,heerlijk!!!!

een pretpark voor volwassen vind ik het!!!!

Chief,ik hoor het wel !!
lijkt me lachen,ga ik verkleed als elvis voor jou!!!
#29 - 27-04-2005, 22:56 uur

Chiefram

 8) ;D ;)
#30 - 27-04-2005, 22:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15