Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

las vegas in september 2007

Discussie gestart

angelika

Hallo,

We willen aan het eind van onze vakantie eindigen in las vegas. Nu ben ik op internet aan het kijken wat de prijzen een beetje zijn voor de grotere hotels op de strip.
Ik zie echter bij een groot aantal hotels sold out staan. Weet iemand of er iets speciaals is rond eind september 2007. Of ben ik gewoon te vroeg aan het kijken en moet ik een paar maandjes wachten?? Kan iemand er iets zinnigs over zeggen.

Alvast bedankt,
Angelica
#1 - 24-10-2006, 20:07 uur

AngelHarold

Het is aan de vroege kant, zelf zoek ik hotels voor juni en het aanbod is pas echt groot sinds een maand of zo. Dus ik zou als ik jou was nog een maand of 2 wachten. Veel plezier in elk geval.
#2 - 24-10-2006, 20:52 uur

Veusy

Hallo,

We willen aan het eind van onze vakantie eindigen in las vegas. Nu ben ik op internet aan het kijken wat de prijzen een beetje zijn voor de grotere hotels op de strip.
Ik zie echter bij een groot aantal hotels sold out staan. Weet iemand of er iets speciaals is rond eind september 2007. Of ben ik gewoon te vroeg aan het kijken en moet ik een paar maandjes wachten?? Kan iemand er iets zinnigs over zeggen.

Alvast bedankt,
Angelica

nog een tip voor Las Vegas. Vermijd het weekend, de prijzen zijn van donderdag tot zondag vaak meer dan het dubbele dan wanneer je er maandag, dinsdag of woensdag verblijft.

mvg,
Hans
#3 - 26-10-2006, 16:39 uur

Tekkel

De zondagavond is ook al goedkoper hoor.

Bart
#4 - 26-10-2006, 17:15 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Elsie Luvs USA

Ja Veusy heeft gelijk. Vanaf donderdag worden de prijzen duurder. Tijdens het weekend wordt er altijd meer/veel volk verwacht. Ook als er conventies zijn en dus meer volk verwacht wordt kunnen de prijzen stijgen. Hotels op de hoeken van de strip (Mandalay Bay, Luxor, Excalibur, Stratosphere, ...) zijn doorgaans ook veel goedkoper dan het midden van de strip. Het duurste zal wel veruit Bellagio zijn.

We zijn er reeds vier jaar na elkaar geweest...je zal er dol op zijn!!
#5 - 26-10-2006, 17:29 uur

angelika

Bedankt voor jullie reaktie ik zal nog even geduld hebben. Ook wij zijn er al 3 keer geweest waarvan 1x in imperial palace (wat nu dicht lijkt te gaan) en 2x in the mirrage dit is echt een geweldig hotel. Normaal boekte we een paar dagen voordat we las vegas aandeden het hotel door gewoon naar de diverse hotels (die ons favoriet) zijn te bellen en de prijs te vragen. Zoals al iemand op dit forum zei was bellagio en the venetian eigenlijk altijd het duurst. Nu dachten we ook omdat onze vakantie nu eindigt in las vegas alvast te gaan kijken naar de prijzen en dan vanaf hier al wat te boeken als de prijzen aantrekkelijk zijn. We willen eigenlijk eens in ceasar overnachten mits de prijs leuk is.
We verheugen ons nu al op vegas.
#6 - 26-10-2006, 20:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15