Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Lee Vining - Las Vegas

Discussie gestart

Joke_R

Hallo allemaal,

Wij gaan in een dag van Lee Vining naar Las Vegas rijden, heeft iemand een idee hoe we dit het beste kunnen doen, met onderweg nog mooie dingen tegen komen, Omrijden e.d. is niet zo erg (ik begreep uit een eerder topic dat de Red Rock aanbevolen wordt) daar we in Vegas 3 volle dagen hebben om bij te komen....
 8)
#1 - 10-06-2010, 17:00 uur

Tet14

Door Death Valley is de mooiste route (Lee Vining-Lone Pine-DV-Las Vegas.) Maar met drie dagen in LV waarom niet overnachten in DV en dan de volgende dag via Red Rock Canyon NCA naar Vegas? De noordelijke route (Lee Vining-Tonopah-Beatty-Las Vegas) zou ik alleen nemen als je om een of andere reden niet door Death Valley mag of wil.
Tet
#2 - 10-06-2010, 18:43 uur

Marianne

Ik kan ook een overnachting in DV aanraden; overdag door DV rijden is lang niet zo mooi als aan het eind van de dag en 's morgens vroeg.
Ik weet niet of je Bodie op je programma hebt staat, dat zou je dan nog 's morgens kunnen doen, en dan doorrijden naar Stovepipe Wells of Furnace creek ranch. Wij hebben dat stuk al meerdere keren gereden, zie ons laatste 3 reisverslagen, ook voor de verschillnde routes. Je bent in een paar uur in Las Vegas, dus je verliest nauwelijks tijdvoor Las Vegas zelf.

Marianne
#3 - 10-06-2010, 19:23 uur

Joke_R

Misschien is dat overnachten in DV nog een goed idee ja, ga daar een e.e.a. van uitzoeken want wij hebben onze overnachtingen in Las Vegas al geboekt, eens kijken of het mogelijk is 1 van de 3 overnachtingen eraf te halen... Bedankt voor de tips
#4 - 12-06-2010, 14:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15