Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

± 24 days in the West!!

Discussie gestart

Ine

""Graag alternatief voor accomodatie in of nabij Death Valley (Furnace Creek en Stovepipe Wells zitten vol). Ik dacht zelf Low Pine maar kan nog geen goede accomodatie vinden.""

Een detail, maar let op dat het stadje Lone Pine heet en geen Low Pine....Een detail maar belangrijk als je hotels zoekt natuurlijk. Wij sliepen een paar jaar geleden in de Quality Inn, niet echt slecht maar ook niet echt geweldig.
#16 - 07-04-2010, 16:39 uur

babarage

aan de californische kant van death valley ligt Panamint Springs Resort.  Wij hebben daar jaren geleden overnacht.  was niks mis mee.

http://www.deathvalley.com/psr/
#17 - 07-04-2010, 17:00 uur

jellevr

alternatief voor accomodatie in of nabij Death Valley (Furnace Creek en Stovepipe Wells zitten vol). Ik dacht zelf Low Pine maar kan nog geen goede accomodatie vinden.

Wij overnachten in Bishop
#18 - 07-04-2010, 17:06 uur

Marianne

Bishop vind ik geen alternatief voor DV, en ligt al dicht bij Lee Vining. Ik zou het in Panamint Springs proberen, en zo nu en dan eens checken of er toch nog iets in het park vrijkomt. Lone Pine kan ook, breng dan een bezoek aan de Alabama Hills (tegen zonsondergang of 's morgens vroeg).

Marianne
#19 - 07-04-2010, 20:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15