Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Leuke plekjes aan de californische kust??

Discussie gestart

dian

We zijn nog zoekende voor een aantal overnachtingen aan de kust tussen malibu beach en san francisco
in onze camper.
Onze keus was pismo beach, maar daar zit helaas alles al vol.
Santa barbara leek ons ook leuk, maar dit is wwer vlakbij malibu, heeft er iemand nog een tip
of aanbeveling?
Groet Diana
#1 - 12-07-2007, 16:09 uur

Gert

Ik kan niet oordelen over de campermogelijkheden, want wij waren afgelopen mei met de auto. Qua kust zijn wij in  Santa Monica, Ventura en Santa Barbara geweest.

Ligt inderdaad allemaal dicht bij Malibu. Santa Barabara vond ik veruit het leukste plaatsje en het lekkerste strand. Je kunt vanuit Santa Barbara ook goed whalewatchen. (orka's / humbackwhales) De haven van Ventura is ook heel leuk. Winkeltjes, restaurantjes met live music etc.

Maar ik kan me voorstellen als je in Malibu overnacht dat je de volgende dag verder wilt komen dan Santa Barbara.

Gert

#2 - 13-07-2007, 09:56 uur

bartensharon

Wij zijn een aantal jaren geleden ook in Santa Barbara geweest. Dit is inderdaad erg leuk!!  ;D
#3 - 13-07-2007, 10:16 uur

Ine

Geen idee van campings, maar Cambria is een leuk klein stadje. Verder eventueel Santa Cruz (alweer een stuk groter) of meer in de natuur rondom BIg Sur.
#4 - 13-07-2007, 12:04 uur

DennisH

Ergens onder SF liggen zeeolifanten op de kust. Is een State Park.
Geweldig, er zijn vrijwilligers die alles uitleggen en je kan heel dichtbij komen.
Heel leuk !

#5 - 16-07-2007, 11:04 uur

USofA

We zijn nog zoekende voor een aantal overnachtingen aan de kust tussen malibu beach en san francisco
in onze camper.
Onze keus was pismo beach, maar daar zit helaas alles al vol.
Santa barbara leek ons ook leuk, maar dit is wwer vlakbij malibu, heeft er iemand nog een tip
of aanbeveling?
Groet Diana
Monterey schijnt heel mooi te zijn.
#6 - 16-07-2007, 13:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15