Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Live vanuit L.A.

Discussie gestart

Bonnie

Hey allemaal,

Hier een live-berichtje vanuit L.A. Wel 6 uur 's ochtends, dat heb je met een jetlag.

Toen wij onze route aan het maken waren, las ik vrij regelmatig dat je Universal Studios en punten van LA op 1 dag kon doen. Dat was eerste instantie ook ons plan. Toen we eenmaal van het vliegveld naar het hotel hadden gereden wisten we genoeg. We gaan aan LA nog een dagje besteden.

Dat heeft verschillende redenen:
- het manouvreren door het verkeer is echt even wennen. Behalve de matige richtingaangeving zijn de regels dus toch wel een klein beetje anders (vooral het rechtsafslaan door rood is erg wennen, wanneer nu wel/niet enz)  en dat zorgt ervoor dat je nog weleens een afslag mist.
- ik ben een goede kaartlezer en was dus vrij gefrustreerd dat ik de eerste 2 uur gewoon standaard de verkeerde kant op reed !  ::)
- Na zo'n lange reis heb je geen zin om te stressen en haasten.
- Je mist teveel als je LA in 1 dag wil doen.

Wij hebben gezien:
-mulholland drive
- beverlyhills/rodeo drive/bel air
- hollwood sign (van heeeeeel dichtbij)
- Walk of fame
- Chinese Theather
- Venice Beach

We zijn onderweg geweest van 9.00 - 18.00, en ik vind dat we nergens overdreven lang zijn geweest.

Universal en LA moet je niet in 1 dag willen doen. Met veel geluk zie je wel alles maar heb je het dan wel beleefd en gevoeld? Ik denk het niet. Je bent te gehaast en er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om het allemaal te zien.

Dit was mijn live-mening vanuit de stad van uitersten : L.A.  8)

groeten Bonnie
#1 - 17-07-2006, 15:25 uur

ejbgrinder

Blij te lezen dat je het wel naar je zin had in LA.

Rechts afslaan door een rood verkeerslicht mag altijd, tenzij er een bord "NO RIGHT TURN ON RED" hangt.  Maar ik weet dat het wennen is. 

Veel plezier verder.
#2 - 18-07-2006, 23:02 uur

Lena

Hey Bonnie

Bedankt voor de info en nog veel plezier op de reis!!!!
#3 - 19-07-2006, 09:34 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15