Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Los Angeles-San Francisco mei 2011

Discussie gestart

Truus

Nog even een vraag. IK zie dat er verschillende organisaties trips naar Antelope Canyon verzorgen. Wie heeft ervaring met Chief Stosie, of Roger Ekis.?/ :)

groetjes,
Truus
#16 - 08-02-2011, 19:43 uur

leendert en maria

Afgelopen zomer met Roger Ekis  naar Antelope Canyon geweest.
Vooraf hadden wij gereserveerd. Eerst verzamelen bij het kantoor in Page, dan wordt je in groepen ingedeeld en ga je met ongeveer 14 mensen in een open busje met banken aan de zijkant naar de Canyon. Met een aantal jeeps rijd je dan achter elkaar aan naar de canyon. Mijn kinderen vonden het laatste stuk het leukst  :)lekker scheuren over het hobbelige zand.
Het was goed georganiseerd maar erg druk. Er was wel steeds tijd om foto's te maken, dan hield de gids (je chauffeur) de andere toeristen even op  maar omdat er zoveel mensen tegelijk in de canyon zijn voelde het toch gehaast. Toch ben ik blij dat we geweest zijn, het is byzonder om te zien.
Maria
#17 - 08-02-2011, 20:48 uur

Truus

Ben weer even bezig met de route en heb 1 dag "'over"" ^-^ nu vraag ik mij af of we via PS, Phoenix (wat is daar te doen) en Sedona naar de GC te gaan of is 1 dag extra bij Bryce en Zion een beter alternatief.??

Wie heeft de route van DV naar Sequoia via Lake Isabella al eens gereden en is dit te doen met een camper (23ft).

Truus
#18 - 14-02-2011, 09:29 uur

Hans B

Truus,
schrijf je route na de veranderingen nog eens uit.
Op het eerste gezicht lijkt mij Zion veel interessanter dan Phoenix.
#19 - 16-02-2011, 10:02 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Truus

Komt de aangepaste versie:

6 mei:         camper ophalen bij Moturis en richting Palm Springs of verde, als de tijd het toe laat,r richting Joshua Tree
7 mei:         Via Joshu Tree naar Blythe
8 mei:         Blythe Prescott/Sedona
9 mei          Sedona - GrC
10 mei:       Gr.C- MV
11 mei:       MV - Page
12 mei:      Page
13 mei:      Page -Bryce Canyon
14 mei:      Bryce - Zion
15 mei       Zion naar Las Vegas, via Vally of fire
16 mei:      Las Vegas
17 mei:      LV - Death Valley
18 mei:      OF via lone Pine naar Mammoth Lakes OF Lake Isabella 
19 mei:     Lake Isabella - Sequoia, of vanaf de andere kant naar Yosemite.
20 mei:      Sequoia - Kings Canyon
21 Mei:     aankomst Yosemite
22 mei:     Yosemite
23 mei:     Yosemite - Santa Cruz, afhankelijk van het weer
24 mei:    SFR
25 mei:    SFR
26 mei:   camper inleveren en rest dag SFR.

Nu blijkt dat er van 22- 25 mei een PowWow evenment plaatsvindt (helaas geen indianen maar een soort beurs) dus is het waarschijnlijk erg druk. Wel op de laatste avond vuurwerk....

Truus
#20 - 16-02-2011, 19:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15