Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Meningen over de amusementsparken in California

Discussie gestart

susierider

Hoi,

Wij gaan in juli 4 weken op pad en het is voor ons de eerste keer in Amerika.... Spannend!!!!.  ;)
Nou zitten we in de laatste week aan de kust (van San Diego tot Monterey) en willen
we graag naar een (pret) park toe. Maar omdat we niet alleen parken willen bezoeken, maar ook gewoon lekker
rond willen touren is er geen tijd om ze allemaal te bezoeken (bv. Six flags, Sea world, Universal, Knotts).
Wie kan mij zeggen welk park een absolute must see is!! Ik snap dat het ook persoonlijk is hoor, maar
ik heb nu werkelijk GEEN idee wat leuk is daar.


Groetjes Suzanne
#1 - 21-03-2006, 20:38 uur

visuar

Kan je iets meer informatie geven over wat jullie een beetje leuk vinden?

Om je een voorbeeld te geven:

- Six Flags is puur een achtbanen park (maar ook met een water park erbij [ander kaartje!])
- Knotts is ook voornamelijk een achtbanen park (maar ook weer met een water park erbij [ander kaartje!])
- Dan heb je natuurlijk nog de verschillende "parken" van Disney daar: minder op achtbanen gericht

Zitten jullie voornamelijk in de achtbanen, of juist niet b.v.? Voor de achtbanen is voornamelijk Six Flags een belangrijke, en Knotts ook wel.
#2 - 21-03-2006, 20:44 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Ik vond SeaWorld (in Orlando) helemaal top, dus zou ik die in San Diego aanraden. Je hebt er wel een dag voor nodig.
#3 - 21-03-2006, 20:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

SpaceAce

(bv. Six flags, Sea world, Universal, Knotts).

- Six Flags: Een must-do als je van achtbanen houdt! Tip: ga NIET in het weekend.
- Seaworld: Een leuk dagje uit, maar zoals Jez al aangaf, Seaworld in Orlando is leuker. Dus mocht je in de toekomst zeker ook plannen hebben naar Orlando, is Seaworld San Diego geen must-do.
- Universal: Ik persoonlijk vond Universal ook niet super geweldig. Maar een paar echte rides (de Mummy en de Studio Tour vond ik erg leuk). Maar als je het alleen voor de Studio Tour zou doen, zou ik eerder de Warner Bros VIP Studio Tour doen. (Alhoewel, bij Universal kom je langs de huisjes van Desperate Housewives en rijdt je langs het stuk wrak van War of the Worlds - maar WB heeft weer Central Park van Friends en 'Joey') :)
- Knott's: dit vond ik persoonlijk dus een super geweldig park! Leuke rides, maar ook wel met een leuke sfeer. Niet zoals Disney, maar het park heeft zeker wel sfeer. Iets wat je bij Six Flags dus totaal niet hebt. Maar wederom, je moet wel van achtbanen houden :)

En dan heb je ook nog twee parken van Disney (Disneyland en Disney California Adventure). Dit is natuurlijk een must-do als je van Disney houdt :)

Houdt je totaal NIET van achtbanen, wordt het dus Disney, Seaworld of Universal.
#4 - 21-03-2006, 21:19 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

kwaajknarie

Six flagg= must see als je van echt vette achtbanen houdt

Ik ben het niet eens met Jez, San Diego en Orlando hebben allebei een een mega gave Seaworld. Wij zijn eerst in San Diego geweest en twee jaar later in Orlando. Ik had toen echt niet het idee dat ik Orlando beter of mooier vond.

Je gaat voor de eerste keer naar de VS, Seaworld; gewoon doen, krijg je geen spijt van denk ik.
#5 - 21-03-2006, 21:32 uur

susierider

Wat leuk om nu al al die reacties te lezen!! Maar we houden inderdaad van achtbanen en disney is nou niet iets wat we
dolgraag willen zien. Maar het leukste is natuurlijk een compleet park, want van alleen maar achtbanen worden we
nou ook niet heel vrolijk en dat is puur vanwege het feit dat we met dolgedraaide maagjes dat park uit komen.
Dus wat afwisseling is ook prettig. Het zal dus gaan tussen Knotts of Six flags 'vrees' ik. En misschien
doen we seaworld ook nog wel.... Moet ik nog even met mijn vriend uitvechten!!  ;D
#6 - 21-03-2006, 21:55 uur

SpaceAce

Maar het leukste is natuurlijk een compleet park, want van alleen maar achtbanen worden we
nou ook niet heel vrolijk en dat is puur vanwege het feit dat we met dolgedraaide maagjes dat park uit komen.
Dus wat afwisseling is ook prettig. Het zal dus gaan tussen Knotts of Six flags 'vrees' ik.

Six Flags of Knott's? Zeg ik Knott's  2006-01

En misschien doen we seaworld ook nog wel.... Moet ik nog even met mijn vriend uitvechten!!  ;D

Als het in de planning past, altijd doen natuurlijk  ;)
#7 - 21-03-2006, 22:12 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Tekkel

Wij zijn afgelopen December in CA geweest en hebben er een aantal parken bezocht.
Wat foto's en onze belevenissen kan je vinden op www.boris2002.com/cali
Wij zijn geweest in;
Universal studios,
Legoland,
San Diego Zoo,
Sea World,
Disneyland,
Knotts berry farm.

Bart

En heb je nog vragen, stel ze hier :)
#8 - 21-03-2006, 23:21 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Jez

Ik ben het niet eens met Jez, San Diego en Orlando hebben allebei een een mega gave Seaworld. Wij zijn eerst in San Diego geweest en twee jaar later in Orlando. Ik had toen echt niet het idee dat ik Orlando beter of mooier vond.

??? Even goed lezen, Kwaajknarie; ik schreef dat ik SeaWorld Orlando helemaal top vond (da's positief  ;) ) en daarom als ik Susierider was, zou ik naar SeaWorld (in San Diego) gaan. Ze komt nl niet langs Orlando.................  ;D ;D ;D Ik verwacht dat SW in San Diego dus ook wel superaaf zal zijn.
#9 - 22-03-2006, 00:16 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

kwaajknarie


essie

Wij zijn afgelopen December in CA geweest en hebben er een aantal parken bezocht.
Wat foto's en onze belevenissen kan je vinden op www.boris2002.com/cali
Wij zijn geweest in;
Universal studios,
Legoland,
San Diego Zoo,
Sea World,
Disneyland,
Knotts berry farm.

Bart

En heb je nog vragen, stel ze hier :)

Legoland is dat nou echt een kinder pretpark, of ook voor kinderen boven de 30..... 2006-10
groeten essie
#11 - 28-03-2006, 11:33 uur
www.esthervanderzouw.com
Reisverslag 2003, 2005, 2007, 2008, 2009

Arthur

Hallo hallo,

Wij gaan naar Universal Studio's en Knotts.
Kan iemand mij vertellen of ik mijn fototas (schoudertas) mee kan nemen in de attracties? Ik sta niet echt te springen om mijn tas af te geven.

Alvast bedankt,
Arthur

#12 - 31-03-2006, 22:19 uur

Njit

Wij gaan naar Universal Studio's en Knotts.
Kan iemand mij vertellen of ik mijn fototas (schoudertas) mee kan nemen in de attracties? Ik sta niet echt te springen om mijn tas af te geven.

In de wat heftigere attracties mag je geen tas meenemen. Er zijn ook wel lockers. Maar over het algemeen is het gewoon veilig om je tas achter te laten op het platform. Dit hebben wij ook met onze fototas gedaan (hoewel die meer op een rugzak dan een fototas lijkt)

#13 - 31-03-2006, 22:29 uur

visuar

Ik heb mijn foto tas niet meegenomen. Ik had een kleine (Canon Ixus) camera mee in de broek (en die vliegt er echt niet uit dan), veel foto's wilde ik toch niet maken in de parken. Nog wel een leuk filmpje van de waterbaan bij knotts :D ;D
#14 - 03-04-2006, 00:27 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15