Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Met Motor Door LA

Discussie gestart

RWL

Hallo Allemaal. Voor september 2006 hebben wij onze reis inmiddels geboekt. Vanuit San Francisco gaan we met een Camper een reis maken van 3 wkn. Onder andere zullen we LA aandoen. Nu lijkt het mij leuk om LA met een motor te doen. Heeft iemand daar ervaringen mee? Graag hoor ik reacties.
#1 - 07-11-2005, 09:19 uur

Jez

Hallo Allemaal. Voor september 2006 hebben wij onze reis inmiddels geboekt. Vanuit San Francisco gaan we met een Camper een reis maken van 3 wkn. Onder andere zullen we LA aandoen. Nu lijkt het mij leuk om LA met een motor te doen. Heeft iemand daar ervaringen mee? Graag hoor ik reacties.

Het enige wat ik van familie in LA hoor, is dat ze daar nóóit met een motor zouden rijden! Veel te druk, veel te gevaarlijk. Ik heb gehoord, dat er elke dag minstens 1 motorrijder verongelukt (weet alleen niet of dit statistisch bewezen is). Ik ken het verkeer van LA ondertussen aardig, maar ik zou het ten zeerste afraden! Buiten dat het veel te gevaarlijk is, lijkt het me ook geen pretje, met de smog daar. Lekker toeren door de stad is er echt niet bij. Nee, dan zijn andere delen van Amerika beter geschikt om met de motor te rijden. Oh, en wij zijn zelf motorrijders  ;)
#2 - 07-11-2005, 11:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

RWL

Wat zou je ons dan kunnen aanbevelen om een dag met de motor te doen? We reizen in het zuidwesten (zeg maar tussen San Francisco - San Diego - Las Vegas).
#3 - 09-11-2005, 11:21 uur

Jez

Ik geloof dat je met de camper gaat reizen? Ben je dan van plan om gewoon ergens een dagje een motor te huren en te gaan rondtoeren? Of wil je in A de motor ophalen, naar B rijden en hem daar inleveren?
#4 - 09-11-2005, 11:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

RWL

Inderdaad gaan we met de Camper op vakantie en willen we gewoon een dagje een Motor huren. Op dezelfde plaats ophalen als inleveren.
#5 - 09-11-2005, 11:26 uur

Jez

Wat denk ik op zich wel mooi is, is om in Monterey de 17-miles drive te rijden met de motor. Dat ligt onder San Francisco, aan de kust. Deze drive maakt een rondje, oftewel je eindigt op dezelfde plek als waar je begint.

Heb je enig idee hoeveel miles je wilt gaan rijden? Want je zou dan bijv. in San Francisco de motor kunnen huren, lnags de kust over de Highway 1 (erg mooi!) naar Monterey rijden. Daar de 17-miles "doen" en weer terug naar Frisco. Dat zou ca. 250 miles / 400 km zijn.

Voor het ultieme motorrijders gevoel lijkt me de weg van Blythe richting Sedona ideaal; een lange, verlaten weg door indianen-county. Maar da's best een eind, vooral als je ook weer terug moet.

Las Vegas zou ook wel mooi zijn, om over de Strip te rijden. Echter, als het er erg druk is, is het file rijden en loop je dus kans dat je motor warm loopt. Je kunt wel vandaar naar de Hooverdam gaan. Als je dan de byways pakt, langs Lake Mead, is ook een mooie route. Hou er alleen wel rekening mee dat het in de zomer in Vegas errug warm is.

Mocht je meer tips willen, dan hoor ik het wel!
#6 - 09-11-2005, 11:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

RWL

Dank voor je erg interessante adviezen! Hier kan ik zeker wat mee. Diverse mogelijkheden dus. Ik ga hier eens rustig over nadenken!

Bedankt!!!!!!!!!
#7 - 09-11-2005, 12:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15