Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Meteen maar een vraagje

Discussie gestart

Hanneke2

Ik ben hier al een beetje gaan lezen en misschien heb ik het over het hoofd gezien - we gaan in juni naar de Westkust en waren eerst van plan om in september te gaan maar dan zijn de watervallen zo goed als opgedroogd en dat vinden we jammer als we daar niet van kunnen genieten.
Is het een beetje mooie tijd dan? Ik denk dat we "warme" en "koude"  ^-^ kleding mee moeten nemen i.v.m. de temperatuursverschillen....
#1 - 14-01-2008, 22:48 uur

Yessica

September is een prima tijd, maar een jas en sweater is niet verkeerd bij hoger gelegen delen in bijvoorbeeld Yosemite. Ik neem tenminste aan dat je de watervallen daar bedoeld....?
Ook San Francisco kan very chilly zijn in de avonduren  (of zelfs overdag) dus de jas moet je zeker niet thuis laten!

#2 - 15-01-2008, 09:03 uur



Hanneke2

Bedankt voor je reactie! Maar we gaan in juni, heb mijn vraag een beetje warrig gesteld  :D ^-^

#3 - 15-01-2008, 11:03 uur

Yessica

Nee hoor, ik lees zelf gewoon warrig :-)

Eigenlijk geldt voor juni min of meer hetzelfde!
#4 - 15-01-2008, 12:20 uur



Hanneke2

Haha, ben zelf ook weleens warrig, vooral nu: een en al Amerika!  ;D

Wat voor jas moet er mee dan, toch geen winterjas hè :o ::)
#5 - 15-01-2008, 12:29 uur

Yessica

Nee, een winterjas niet, meer iets wat je hier gebruikt in de herfst of zo.
Vooral in San Francisco kan de wind koud zijn, vanwege de koude golfstroom uit Alaska.
#6 - 15-01-2008, 12:33 uur



Marianne

Juni is een prachtige tijd! Ik hoop dat je voldoende tijd hebt voor de watervallen in Yosemite!

Een trui met een jack zal wel nodig zijn, het zal ook in de hogergelegen gevbieden van yosemite en in Bryce wel koud kunenn zijn.

Marianne
#7 - 15-01-2008, 23:33 uur

Hanneke2

Goed dat ik het weet! Bedankt allebei!
#8 - 15-01-2008, 23:54 uur

trisch39

Juni is een prachtige tijd!!
Wij zijn ook twee keer in juni geweest.Prachtige watervallen in Yosemeti.
Qua weer, wel een jas meenemen, San Francisco kan frisjes zijn.
Heerlijk ook dat je buiten het hoogseizoen kunt, dat kunnen wij helaas niet meer met onze kids.
Veel plezier alvast!
En veel plezier met de voorpret.
#9 - 16-01-2008, 15:12 uur

Hanneke2

Dank je Trisch!
Vanwege die watervallen gaan we in juni en als het goed is staat er veel in bloei.....
#10 - 16-01-2008, 17:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15