Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mojave National Preserve ipv Death Valley

Discussie gestart

sgvb

Wij zitten er sterk over na te denken om vanaf Bakersfield richting Las Vegas niet door de Death Valley te reizen! Dit scheelt aardig wat reistijd. De extra tijd kunnen we dan mooi besteden aan Las Vegas, want daar zijn we maar een nachtje. Als we over de snelweg richting Las Vegas gaan vanuit Bakersfield, dan komen we langs de Mojave National Preserve. Daar kunnen we dan eventueel stoppen om wat rond te kijken. Is dat te doen vanaf de snelweg I-15 of zit het mooie gedeelte diep weggestopt??
#1 - 13-07-2009, 18:56 uur

koosv

Het is een preserve, de huidige staat wordt zoveel mogelijk behouden. het is geen nationaal park met vele highlights.  ik ben er ooit doorheen gereden, het heeft zijn eigen waarde, ik zou er niet speciaal voor omrijden. onderweg kom je wel langs tehachapi met allemaal windmolens en langs mojave airport met afgedankte vliegtuigen, maar daar moet je maar net geïnteresseerd in zijn. voor dat vliegveld moet je wel iets van de route afbuigen, daar is enige jaren geleden het eerste burger ruimtetuig gelanceerd. (X prize experimental privat manned space rocket), maar daar zie niets meer van uiteraard.

Koos
#2 - 13-07-2009, 20:02 uur

sgvb

Is er dan misschien nog een andere leuke optie?
 Ik denk dat we de Death Valley sowieso overslaan en lekker via de korte interstate route van Bakersfield naar Las Vegas gaan.
Misschien dat er andere leuke stops zijn??

#3 - 13-07-2009, 20:47 uur

koosv

Ik zou het gewoon simpel houden, de route gaat door een gebied waar mensen altijd haast hebben (om naar las vegas te gaan, of juist berooid te vluchten...)
Als je wil kan je mojave preserve in, maar dan rijd je al gauw minstens 100 km om, je kan meer vinden op de site van de nps.
In Vegas kan je bij incheckbalies soms een uur in de rij staan als je op het verkeerde moment binnenkomt, dan zou ik eerst iets gaan eten en later weer terug komen.
Hieronder een samengestelde groothoek opname uit het Paris hotel. om de toren in werkelijkheid te zien moet je 450 omhoog kijken. Rechts de fonteinen van Bellagio.

#4 - 13-07-2009, 23:47 uur

sgvb

Wij nemen gewoon de korte route!! Dan hebben we een middag en een avond te besteden in Las Vegas.
De Death Valley komt nog wel een keer.
#5 - 14-07-2009, 21:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15