Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mojave NP

Discussie gestart

Swimmer

Kan ik beter Mojave NP bekijken als ik vanaf de route66 aan kom rijden naar Needles of als ik meer bij Las vegas ben???
En hoever kan je eigenlijk met een camper door dat park rijden, of zou je daar een jeep moeten hurne en dan bv de Mojave road moet rijden???

#1 - 03-08-2005, 02:03 uur

Bakvet

Ik heb het gevoel dat het niet zoveel uitmaakt vanaf welke kant je Mojave National Preserve bezoekt. Het is toch vooral woestijn waar verder weinig schokkende panorama's e.d. te zien zijn. Het is inderdaad meer een plek waar je een paar dagen heen gaat om er met een jeep door te kruisen, kijken wat je onderweg allemaal tegenkomt. Ik moet het altijd nog eenkeer doen, maar het "preserve" is nog vrij nieuw, er is nog niet zoveel te doen. Hierbij een fotootje van de ZW-hoek, om aan te geven hoe kaal het allemaal is. Als je bijv. tegen de Kelso Dunes naar boven wilt klimmen ben je gauw 3 uur kwijt heen en weer. (Wel leuk als je er dan later nog eens overheen vliegt, dan kan je zeggen: daar heb ik nog eens bovenop gestaan  :))

#2 - 03-08-2005, 21:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15