Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Monument Valley ea

Discussie gestart

Koos

Hallo,

Ik ben bezig de puntjes op de i te zetten en heb nog wat advies nodig.
Het idee is vanuit Moab naar de Grand Canyon te gaan, ik heb een 3-tal alternatieven ( overgang regel = overnachting).

Moab - Kayenta ( Monument valley)
Kayenta - Page
Page - Grand Canyon
of
Moab - Page
Page - Grand Canyon
Grand Canyon
of
Moab - Kayenta ( Monument valley)
Kayenta - Grand Canyon
Grand Canyon

Iemand een suggestie van voor- en nadelen?
Koos
#1 - 19-07-2009, 13:44 uur

Repo222

Moab - Page
Page - Grand Canyon
Grand Canyon

Daarbij ga ik er even vanuit dat je monument valley wilt zien. Dit kan natuurlijk onderweg naar Page. Bij Page heb je dan ook nog de mogelijkheid om Antelope Canyon te bekijken ('s morgens of  's avonds). In Kayenta is nl. verder niks te doen. Dit dorpje draait alleen om Monument valley. (letterlijke woorden van de indiaanse receptioniste van holiday inn hotel in Kayenta).
Grand canyon is super. Dus een extra dagje is zeker de moeite waard.
#2 - 03-08-2009, 11:30 uur

hdeweert

Van Moab naar Kayenta is 350 KM. Je kunt dan onderweg Natural Bridges National Monument, Mexican Hat en Monument Valley aan doen.
Daarna kun je naar Page rijden 150 km en de Antylope canyon bezoeken
En van daaruit naar de GC 223 km
Succes
Harm
#3 - 03-08-2009, 14:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15