Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

muggen in het NW

Discussie gestart

angelino

hallo,

kan ik in de tweede helft van juni (veel) last krijgen van muggen in het NW of is het daar nog te vroeg voor, of liggen de meeste plaatsen (grand teton, yellowstone, glacier, Mt rainier,..) op voldoende grote hoogte?

angelino

PS: ik ben niet zeker of dit thuishoort in deze rubriek, maar ik neem maar het risico om te worden teruggefloten..

#1 - 06-12-2009, 17:13 uur

koosv

Ik kan me niet herinneren dat ik veel last had van muggen in die regionen. Muggen zijn er wel maar niet in grote horden.  Muggen zetten hun larven af in niet stromend water, dus in poelen e.d. Het meeste water  in die parken stroomt, en hoe! Daarnaast zijn er heel wat insecteneters. Voor muggen moet je meer in Alaska zijn denk ik.
#2 - 06-12-2009, 18:44 uur

hdeweert

Florida is het deel van Amerika waar muggen een plaag kunnen zijn. De remedie voor muggen is om naar de dichtst bijzijnde supermarkt te gaan en je te voorzien van het anti muggen middeltje Deet.
In de rest van Amerika zul je niet veel muggen zien.
Harm
#3 - 06-12-2009, 19:45 uur
« Laatst bewerkt op: 08-12-2009, 13:04 uur door hdeweert »

JoeSee

Harm bedoelt Deet.
Het stinkt enorm, maar zeer effectief. :afro:
Niet nodig voor een vakantie in the West 
#4 - 08-12-2009, 10:35 uur

martinm

In de rest van Amerika zul je niet veel muggen zien.

Rest van Amerika.........nou hier in Virginia heb je de zomermaanden heel erg veel last van muggen (als het gaat schemeren wil je niet onbeschermt buiten zitten) dus niet alleen Florida...... ;)
#5 - 08-12-2009, 17:40 uur
« Laatst bewerkt op: 08-12-2009, 17:42 uur door martinm »

JoeSee

In de rest van Amerika zul je niet veel muggen zien.

Rest van Amerika.........nou hier in Virginia heb je de zomermaanden heel erg veel last van muggen (als het gaat schemeren wil je niet onbeschermt buiten zitten) dus niet alleen Florida...... ;)

Muggen zijn vreselijk, maar een aanval van unseenalbes of bugs of hoe die kleine inniemieni prikkertjes dan ook mogen het is een ramp. Op de keys in Florida werd je echt aangevallen door hordes van die dingen. Brrr.
#6 - 08-12-2009, 21:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15