Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nationaal park pas?

Discussie gestart

H.v.N

Hey hallo vrienden van dit geweldig behulpzaam. Forum, ik heb even een vraagje  betreft het doorgeven van de nationale park pas.

Eind April gaat het dan eindelijk gebeuren rondreis door het westen van USA .(helaas wel alleen maar dat heeft wellicht ook weer voordelen).
Zou graag route eens voor willen leggen maar die staat bij mij op PDF bestand en krijg het niet voor elkaar deze te kopiëren en te plakken??

Maar over die pas voor de nationale parken,

Een vriend van me is bijna een jaar geleden in USA geweest en heeft zo'n pas nog thuis liggen en ik zou die pas over kunnen nemen zegt hij.

Alleen als ik op diverse site's iets lees over deze pas staat er duidelijk bij dat deze niet overdraagbaar zou zijn.

Weet iemand hier het fijne over?

Bij voorbaat dank,

Gr., Harf :-X


#1 - 16-03-2014, 13:57 uur

Hans B

Hallo Harf,
over de America The Beautiful pas zijn al vele topics geweid.

In het kort komt het er op neer dat het niet verboden is een pas over te nemen.
Bij diverse parken wordt wel gecontroleerd op handtekening achterzijde + legitimatie.

De vraag is of je op je gehele vakantie budget deze $ 80 voor het in stand houden van deze enorme natuurparken moet willen bezuinigen.

Voor je rondreis, schrijf het per dag even uit, dat is minstens zo gemakkelijk.
dag 01 AMS - Amerika
dag 02 ...

Succes tijdens je trip.
#2 - 16-03-2014, 15:24 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Yessica

Het blijft voor iedereen een raadsel, want op de pas staat inderdaad dat die niet overdraagbaar is, maar zelfs bij de overheidsinstanties krijg je verschillende antwoorden als je er naar vraagt hoe het nou zit.
Ik denk dat je er geen problemen mee krijgt, maar het is aan jou om te bepalen of je op een dure vakantie $80 wil besparen, terwijl van dat geld de parken worden onderhouden, schoon worden gehouden, visitors centers bemand worden en je brochures/plattegronden krijgt.
Ik vind het zelf verkeerde zuinigheid, want je geniet toch van die parken? Ik zou zeggen, draag gewoon je eigen steentje bij.
#3 - 16-03-2014, 15:28 uur



Tet14

Je zal niet de eerste zijn die met een pass van iemand anders gaat en de pass geeft ook de gelegenheid daar toe met 2 plekken voor een handtekening.
#4 - 17-03-2014, 11:30 uur

AntoonMakay

Gewoon op de tweede plek je handtekening zetten en hij is ook voor jou (auto/camper) geldig.
#5 - 15-04-2014, 22:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15