Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

National Park Annual Pass te koop

Discussie gestart

vliegje

Hallo iedereen!

Vorig jaar juli heb ik een rondreis gemaakt door het zuidwesten van Amerika.
Om toegang te krijgen tot een national park heb je een Annual Pass of toegangspas nodig. Hiermee kan je alle parken bezoeken die je wilt EN je kunt er een 2e pashouder aan toevoegen!  ;D Dus als je naar amerika gaat in mei/juni dan heb ik nog een pas te koop. Die pas kost normaal gesproken $ 80,-. Iets van 35 euro zal genoeg zijn.

Groeten,
Matthijs
#1 - 02-05-2011, 12:08 uur

Marianne

Gezellig forumlid ben jij; slechts één keer een vraag stellen en vervolgens niet meer reageren op alle mensen die hun best doen je te helpen, en dan een jaar later terugkomen om het forum misbruiken voor zo'n actie. Vind ik niet echt netjes.

Marianne
#2 - 02-05-2011, 12:26 uur

Yessica

Typisch Nederlands... *zucht*
#3 - 02-05-2011, 12:34 uur



Johan

Inderdaad: strikt genomen niet tegen de regels maar desalniettemin niet erg netjes en op z'n minst zeer ongepast. Ik zeg het niet vaak maar dit zijn de leden die je beter kwijt dan rijk kunt zijn!

Dit is gelukkig niet gebruikelijk want de meeste mensen die hier vragen komen stellen bedanken daar in ieder geval de actieve leden voor die tijd in deze leden steken. Er zijn uitzonderingen zoals dit lid!
#4 - 02-05-2011, 13:17 uur

MiamiHeat

Typisch Nederlands... *zucht*

Typisch Nederlands?? Deze reactie is erg jammer en vind ik ook niet netjes.

#5 - 02-05-2011, 14:48 uur
« Laatst bewerkt op: 02-05-2011, 14:50 uur door MiamiHeat »

Yessica

Typisch Nederlands... *zucht*

Typisch Nederlands?? Deze reactie is erg jammer en vind ik ook niet netjes.

Sorry als ik iemand beledig!
Maar als ik onderweg Nederlanders tegenkom, gaat het altijd om geld. Hoeveel kostte jouw ticket en wat betaal jij voor je huurauto. Als iemand hier dan zegt dat zo'n pas voor € 35,00 'weg mag', vind ik dat wel passen onder het kopje 'typisch Nederlands'. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar zo is gewoon mijn ervaring.
#6 - 02-05-2011, 15:16 uur



Tet14

Over een jaar horen we wellicht hoe het afgelopen is.
#7 - 02-05-2011, 19:06 uur

MiamiHeat

Over een jaar horen we wellicht hoe het afgelopen is.

LOL
#8 - 02-05-2011, 19:09 uur

Pieter79

Typisch Nederlands... *zucht*

Inderdaad!
#9 - 02-05-2011, 22:00 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

snoodaard

De park-pass is toch niet zo duur.Als niemand wil betalen worden de parken niet meer onderhouden hee.Uit het profiel kun je niet opmaken of het een nederlander of Vlaming is.Denk zelf wel dat het een ollander is :D
#10 - 05-05-2011, 21:58 uur

bonkers

Labels op mensen plakken is ook typisch nederlands trouwens  >:D
#11 - 06-05-2011, 09:06 uur

Johan

Laten we deze onzinnige discussie verder staken! De boodschap was gericht aan de oorspronkelijke poster en duidelijk is waarom! Ik sluit derhalve het topic!
#12 - 06-05-2011, 13:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15