Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

navajopark pas

Discussie gestart

LauraVolkers

Wij komen op onze rondreis langs een aantal parken, die eigendom van de Navajo zijn. Moet je elke keer opnieuw een pas kopen, of kun je -net als de pas voor de nationale parken- met eentje volstaan?
#1 - 14-07-2015, 22:01 uur

Marianne

Voor zover ik weet is er niet een pas waarmee je alle navajo-gebieden kunt bezoeken. Ik heb even gekeken naar je routetopic om te zien welke gebieden je allemaal gaat bezoeken. Ik vermoed Monument Valley en Antelope Canyon, of heb je nog meer gebieden gepland?
MV en Antelope Canyon zul je apart moeten betalen. Zou je beide Antelope Canyons bezoeken dan hoef je de navajp-permit maar één keer te betalen.

(Ik dacht een wellicht nuttige gevonden te hebben (www.navajonationparks.org, maar die is unavailable.)

Marianne
#2 - 15-07-2015, 09:09 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15