Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis westen 2016

Discussie gestart

roseline

na wat opzoekwerk zijn we tot volgende route gekomen

Brussel-Phoenix
Phoenix- Canyon de Chelley
Canyon de Chelley- Monument Valley
Monument Valley - Moab
Moab
Moab -Rock Springs
Rock Springs -Yellowstone
Yellowstone
Yellowstone
Yellowstone- Jackson
Jackson -Salt Lake City

Salt Lake City- Capitool Reef
Capitool Reef of Bryce of Springdale
naar Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - brussel

Houden we in Las Vegas onze huurauto of leveren we deze in bij aankomst en maken we gebruik van airportservice ??
#16 - 25-08-2015, 10:36 uur
« Laatst bewerkt op: 25-08-2015, 12:58 uur door roseline »

Marianne

Het is een goede route zo. Voor Arches, Canyonlands etc heb je niet heel veel tijd met twee nachten Moab maar het kan wel als je niet veel gaat wandelen.

Wij hebben de auto in Las Vegas altijd gehouden hoewel we hem daar nog nooit gebruikt hebben. Maar je parkeert gratis en het is wel gemakkelijk als je met de auto naar het vliegveld rijdt. Je hebt naders niet alleen vervoer nodig van het hotel naar LAS maar ook van de verhuur naar je hotel. Waar wil je overnachten?
Ik heb geen ervaring met een airportservice.

Kijk voor Yellowstone snel naar de accommodatie. Er is al heel veel vol.

Marianne
#17 - 25-08-2015, 19:45 uur

roseline

bedankt voor de info. Ik denk halverwege de strip te logeren.Vorige keer logeerden we helemaal op het eind van de Strip, vandaar onze keuze om ergens halverwege een hotel te boeken.
Arches en Canyonlands bezochten we reeds op een vorige rondreis, maar het verblijf in de Red Cliffs Lodge was zo zalig, dat we er graag een 2e maal naartoe reizen.
In Yellowstone zouden we graag aansluiten met een gids om 's morgens vroeg wild te gaan spotten, ik weet niet of er iemand daarmee ervaring heeft.
#18 - 25-08-2015, 20:13 uur

roseline

Ik vroeg me juist nog af waar we best een tussenstop nemen tussen Capitool Reef en Las Vegas. Zowel Zion als Bryce bezochten we 5 jaar geleden...
#19 - 25-08-2015, 20:15 uur

Marianne

Wij hebben in Yellowstone eens met een ranger heel vroeg in de ochtend naar wild gekeken. Helaas was er niets te zien toen. Je kunt in de parkkrant die je bij de ingang krijgt kijken of er dergelijke activiteiten zijn als jullie er zijn. Je kunt ook kijken of er betaalde tours zijn, via de Xanterra-site (http://www.yellowstonenationalparklodges.com/things-to-do/summer-things-to-do/adventures-on-land/wake-up-to-wildlife/). Hier betaal je voor, de rnager programs zijn gratis.
Ik zou het nu op eigen houtje doen denk ik. Wij reden dit jaar langs de Lamar Valley. daar staan meestal veel spotters. zij weten precies waar de wolven zitten.

Is je vraag of je Bryce of zion gaat doen, of zoek je nog iets anders? Zijn er geen dingen die je in een van beide parken gemist hebt en die je alsnog zou willen doen? Hou je van wandelen? Wat heb je in beide parken al gedaan?
Tussen Capitol Reef en Bryce kun je bijvoorbeeld naar de Lower Calf creek Fall lopen. Zie daarvoor en voor de rit van Zion via Bryce naar Capitol reef ons 2015-verslag.

Marianne
#20 - 25-08-2015, 20:28 uur

roseline

dank je voor de info ! Vorige keer zijn we in Yellowstone ook meegeweest met die gele bussen, maar niets te beleven. Wij trekken er ook liever alleen op uit !
#21 - 25-08-2015, 21:25 uur

roseline

Zion en Bryce hebben we jaren geleden bezocht. Ik weet niet of  er eventueel andere alternatieven zijn. Het is maar een slaapgelegenheid tussen Capitool Reef en Las Vegas te hebben en ondertussen een of ander te bezoeken.
#22 - 26-08-2015, 14:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15