Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nog 4 maanden en 3 weken!!!

Discussie gestart

Mandy1982

NOG 4 MAANDEN EN 3 WEKEN EN DAN IS HET ZOVER!!!

Het aftellen is inmiddels echt al begonnen. We hebben tot nu toe al 18 mensen die met de groepsrondreis op 11 juni meegaan. Met Hanneke heb ik al veel contact wat de voorpret erg leuk maakt. Zo weet je een beetje wie je kunt verwachten op Schiphol. Eveneens zijn er 2 mensen ook uit Meppel die meegaan. Heel toevallig kennen mijn ouders deze mensen want ze hebben vroeger altijd tegenover elkaar gewoond en koffie bij elkaar gedronken. Wat is de wereld toch klein. In eerste instantie ben je dan bang dat het mensen zijn die je kent en totaal niet mag ofzo haha, maar uiteindelijk zal dat allemaal wel meevallen. Ik kan me ze in ieder geval niet meer herinneren van vroeger (weet uberhaupt niet of ik er toen al was ;D).
Nog steeds ben ik ook niet uitgekeken bij alle reisverslagen en foto's. Voor 2 weken geleden ben ik bij een vriendin van mij geweest die ook de 14-daagse rondreis door het Westen heeft gemaakt en daar heb ik de foto's en de dvd bekeken. Oh my god! Super!! Kan echt niet wachten tot het zover is. Ben iedere dag met Amerika bezig...wil het liefst nu al mijn koffer in gaan pakken en naar Schiphol vertrekken, maar om daar nou 4 maanden te gaan doorbrengen vind ik wel een beetje te veel van het goede  ;).

Squeeze me, i still can't believe i'm really going to the STATES!!!!  :D
#1 - 21-01-2008, 14:38 uur

Wop

Squeezeeeeeeeeeeeeee !!!
#2 - 21-01-2008, 14:41 uur

Mandy1982

Squeezeeeeeeeeeeeeee !!!

Hahahaha super!! Ok ik begin het te geloven, heb de blauwe plekken al op mijn armen zitten, je mag nu stoppen met knijpen hoor  ;)
#3 - 21-01-2008, 14:42 uur

jerbia

Nog 4 maanden en 3 weken?? Ik ben blij dat ik niet zo lang meer hoef te wachten  :nana: wink
#4 - 21-01-2008, 14:48 uur

Mandy1982

Nog 4 maanden en 3 weken????? Ik ben blij dat ik niet zo lang meer hoef te wachten  :nana: wink

Ja wrijf het er nog even lekker in joh hahaha. Maar als jullie terug zijn dan hebben wij het nog tegoed  :dance:
#5 - 21-01-2008, 14:50 uur

jerbia

Maar als jullie terug zijn dan hebben wij het nog tegoed  :dance:

Touché  ;)
#6 - 21-01-2008, 14:50 uur

Mandy1982


Touché  ;)

Haha dat dacht ik. Alleen verblijven jullie wel weer wat langer dan ons daar...ben benieuwd naar jullie reisverslag straks....vond de vorige ook super mooi!
#7 - 21-01-2008, 14:52 uur

Wop

Nog 4 maanden en 3 weken?? Ik ben blij dat ik niet zo lang meer hoef te wachten  :nana: wink

zeg gaan wij op dezelfde dag?
#8 - 21-01-2008, 14:52 uur

Mandy1982

Nog 4 maanden en 3 weken?? Ik ben blij dat ik niet zo lang meer hoef te wachten  :nana: wink

zeg gaan wij op dezelfde dag?

Het lijkt er wel op Wop, zo te zien hoeven jullie allebei nog maar 3 maanden en 5 dagen te wachten...dat is nou ook toevallig!
#9 - 21-01-2008, 14:53 uur

jerbia

Nog 4 maanden en 3 weken?? Ik ben blij dat ik niet zo lang meer hoef te wachten  :nana: wink

zeg gaan wij op dezelfde dag?

Ja, zo te zien wel. Overigens gaat half Nederland op die datum, heb ik het idee  8)
#10 - 21-01-2008, 15:14 uur

Mandy1982


Ja, zo te zien wel. Overigens gaat half Nederland op die datum, heb ik het idee  8)

Dat wordt een gezellige meeting op Schiphol.... :)
#11 - 21-01-2008, 15:18 uur

jerbia

Dit keer vertrekken wij vanaf Düsseldorf, dus helaas geen meetings.
#12 - 21-01-2008, 15:42 uur

Hanneke2

Hoiii Mandy!

Gezellig dit berichtje. Het is zekers leuk om nu al contact met elkaar te hebben!
Weet je, je kan niet wachten maar de voorpret is ook hartstikke leuk! En voor je er erg in hebt ben je je koffer aan het pakken!
Heel toevallig dat je ouders die mensen kennen die ook meegaan, inderdaad, een kleine wereld...
En die 18 mensen die meegaan dat zijn er volgens mij al meer omdat het denk ik niet bijgewerkt is nog.
Waar blijven de vluchtgegevens??  >:( :D 8)
Leuk dat je bij je vriendin een voorproefje hebt gekregen, je zat natuurlijk op het puntje van je stoel!
Ik ben ook net een spons, vol van Amerika.  ^-^
Je bent al geknepen dus dat hoef ik niet meer te doen,  ;), maar ik begrijp zooo goed wat je bedoelt!
#13 - 21-01-2008, 16:40 uur

Mandy1982

Hoiii Mandy!

Gezellig dit berichtje. Het is zekers leuk om nu al contact met elkaar te hebben!
Weet je, je kan niet wachten maar de voorpret is ook hartstikke leuk! En voor je er erg in hebt ben je je koffer aan het pakken!
Heel toevallig dat je ouders die mensen kennen die ook meegaan, inderdaad, een kleine wereld...
En die 18 mensen die meegaan dat zijn er volgens mij al meer omdat het denk ik niet bijgewerkt is nog.
Waar blijven de vluchtgegevens??  >:( :D 8)
Leuk dat je bij je vriendin een voorproefje hebt gekregen, je zat natuurlijk op het puntje van je stoel!
Ik ben ook net een spons, vol van Amerika.  ^-^
Je bent al geknepen dus dat hoef ik niet meer te doen,  ;), maar ik begrijp zooo goed wat je bedoelt!

Hey Hanneke,

ja ik dacht laat ik er nog maar een bericht over gaan maken. Ik denk ook dat Fox de pagina nog niet bijgewerkt heeft, want naar mijn idee zijn er ook al meer mensen die meegaan. Ben benieuwd op hoeveel we nu al zitten.
Alleen met die vluchtgegevens wil het ook nog niet opschieten he? Ik ben ook wel erg benieuwd hoe laat we gaan vliegen en welke overstap we gaan maken. Ik zat inderdaad op het puntje van mijn stoel bij het bekijken van de foto's en dvd. Dan wordt de spanning alleen maar groter....Je mag me nog wel een keer knijpen hoor, kan het nog steeds niet geloven haha.
Oh ja heb een nieuwe site aangemaakt. We stonden eerst hier http://mandyenbob.zijnevenweg.nl maar ik vond deze qua layout erg saai, dus ben nu bezig met een nieuwe, er moet nog veel aan gesleuteld worden, maar ben er druk mee bezig, met dank aan de tip van Bianca.

http://mandyenbobinamerika.blogspot.com/

#14 - 21-01-2008, 16:43 uur

jerbia

Op www.delta.com kun je bij 'flight schedules' kijken welke vluchten er op 11 juni van AMS naar SFO vertrekken. Er vertrekt er die dag maar 1 richting Atlanta, nl. vlucht DL39, dus dat zal jullie vlucht zijn. Vertrek is om 10:20 uur en aankomst Atlanta 13:55 uur. Waarschijnlijk vliegen jullie dan met DL69 verder naar SFO.
#15 - 21-01-2008, 16:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15