Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nog tips voor route Seatle - GNP - Yellowstone - Moab - Las Vegas

Discussie gestart

Marianne

Ik weet niet of ik het al ergens genoemd had, maar in Seattle vonden wij de Duck Tour geweldig leuk.
Rondom Moab: Island in the Sky is inderdaad geweldig om van uitzichtpunt naar uitzichtpunt te rijden. Toen wij er waren (juli 2008) was het te warm om lange wandelingen te maken, maar het stuk naar Mesa Arch is goed te doen en een absolute aanrader. Een jeep huren en wat trails rijden is ook een mogelijkheid, of doe een boottocht over de Colorado.

Marianne
#16 - 12-07-2012, 17:34 uur

Dirc

Ik las trouwens dat veel mensen bij Moab dagen kunnen besteden in Arches en Canyonlands.
Ik moet zelf zeggen dat wij Arches in een dagdeel gezien hadden. We hebben dan een aantal viewpoints gehad en 2 trails gedaan.
Heb je de avondwandeling naar de Delicate Arch ook gemaakt, die vonden wij prachtig.

Helaas, deze hebben wij overdag gedaan.

Citaat
Ik moet zelf zeggen dat wij Arches in een dagdeel gezien hadden.

Ik heb jullie een beetje op je weblog gevolgd en ik moet zelf zeggen dat jullie in een turbo-modus door het zuidwesten geraasd hebben. Daar is niets mis mee. Ieder zijn eigen inzicht en voorkeuren. Wat jullie doen is eigenlijk 's lands wijs 's lands eer. De meeste amerikanen zouden het ook zo doen. Ooit troffen wij eens in Sasso Marconi een viertal amerikanen die 's avonds om 8 uur op de camping aankwamen. Ze waren die ochtend uit Parijs vertrokken en hadden de hele dag in de auto gezeten. Ze hadden maar één week vakantie en vertelden met trots hun reisschema: Londen, Parijs, Rome, Madrid(!) en dan weer terug naar Londen. Ze leken erg tevreden met hun reis en wij stelden verder maar geen vragen.

Gezien de beperkingen van TS denk ik dat zij Island in the Sky (incl. Dead Horse Point SP!) het beste wel kunnen doen. Weinig lopen en heel veel uitzichten. Verder is de Scenic Byway 128 aan te bevelen. Tot aan Dewey en dan weer terug over dezelfde route. Dat wordt beslist niet vervelend. De laSal Mountain loop is ook wel aardig voor diegenen die niet veel kunnen lopen. Ook in Arches kan je redelijk veel zien zonder al te veel te moeten sjouwen.

Tja, en dan hebben wij nog veel geschrapt. Ik moet trouwens toegeven dat we wel degelijk middagen 'vrij' hadden aan het zwembad. Maar zoals gezegd houdt de ene ervan om in een park zoveel mogelijk te zien, te lopen, te fotograferen, te beschrijven enz.. Aangezien ik nu niet kan inzien hoe vaak ik in mijn leven in de US kan zijn heb ik ervoor gekozen om veel highlights mee te pakken en bij sommige plaatsen iets langer te blijven. Dit was voor ons voldoende.
#17 - 23-07-2012, 21:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15