Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

North Cascades @ Lake Chelan

Discussie gestart

Poeliepoel

Hoi

Iemand ervaring met Lake Chelan om na een rondreis NW USA wat uit te rusten? Zo ja, waar heb je verbleven?
Route globaal:
vliegen Seattle-Olympic NP- Mnt. Rainier-Portland-Crater NP-????-North Cascades-Lake Chelan??- Seattle
Alle tips zijn welkom voor een mooie rondreis, totaal 3 weken. eventueel hene vliegen Portland en eerst Crater doen en vervolgens omhoog is ook nog optie.

Dank en groet,
Joke
#1 - 17-08-2009, 16:38 uur

maryde

Lake Chelan hebben wij op onze reis, vorig jaar september niet bezocht. Wij startten in Seattle, vandaar naar Portland en langs de kust tot Crater Lake,via Cannon Beach en Newport. een tip als je bij Crater Lake bent om te overnachten, echt in de natuur: www.lemololakeresort.com. Wij gingen terug via Bend naar het Olympic Peninsula, Rialto Beach zo weer naar Seattle.Erg veel nuttige informatie haalde ik uit the Rough Guide to Oregon&Washington (Engels).
#2 - 17-08-2009, 19:17 uur

Marianne

Ik kan je ook niet helpen met Lake Chelan, maar misschien heb je wel iets aan ons 2006-verslag.

Crater Lake ligt wel iets uit de route zoals je het nu hebt. Is misschien vliegen op San Francisco een idee, en dan via de kust (Redwoods) of via Lassen Volcanic naar Crater Lake omhoog en terugvliegen vanaf Seattle? Maar Portland kan natuurlijk ook Wanneer wil je gaan?
Ik mis Mt St Helens in je lijstje, vonden wij erg indrukwekkend.

Wij zaten in een cabin bij Union Creek Resort, was erg leuk, maar die cabins van Maryde zien er helemaal geweldig uit!

De Rough Guide vind ik ook een geweldige gids, wij hebben die van de Pacific North west.

Marianne
#3 - 17-08-2009, 19:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15