Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

np pass

Discussie gestart

vanpoecke

Iemand nog interesse om een np pass over te nemen. Ik heb hem voor 80 dollar gekocht voor 30 euro verkoop ik hem weer.

#1 - 26-07-2014, 21:12 uur

Yessica

Want? Je hebt maar voor $50 plezier gehad van de parken, niet voor $80?
Wat maakt op zo'n reis $30 nou uit? Van dat geld worden de parken onderhouden zodat we er allemaal plezier van kunnen hebben.

Deze discussie ontstaat steeds bij topics zoals deze, maar ik blijf herhalen dat ik het verkeerde zuinigheid vind.
#2 - 27-07-2014, 00:08 uur



maryde

 Hoeft geen opzet te zijn, maar vaak ondoordachtheid. Ben het helemaal met Yessica eens.
#3 - 27-07-2014, 16:14 uur

Pieter79

Mijn persoonlijke mening hierover opzij schuivende, heb ik er absoluut geen problemen mee. Het is aan de US overheid om deze passen zo te maken dat ze maar door 1 familie of persoon gebruikt kunnen worden (als ze dat al zouden willen). Het is mogelijk om deze pas door 2 verschillende personen te laten gebruiken, dus ik ga er vanuit dat dit ingecalculeerd is in de kostprijs van een ticket. Verder denk ik dat iedereen daar zelf over moet kunnen beslissen om deze wel of niet te verkopen. Niet iedereen heeft hetzelfde budget ter beschikking, en wellicht dat dit een mooie kans voor een low-budget backbacker / student kan zijn om toch enkele parken te bezoeken.

Gr. Pieter
#4 - 27-07-2014, 18:14 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful

Kan het? Duidelijk ja.
Mag het? Daarover verschillen de meningen, ook van officiële zijde.
Moet je het willen? Mijns inziens niet. De opbrengst van de pas wordt gebruikt voor onderhoud van de parken. Die $80 is in mijn ogen peanuts in vergelijking met wat je er voor terug krijgt. Verder geloof ik dat ook de reis van een Nederlandse backpacker of student niet stuk zal lopen als hij/zij geen €40 op een parkenpas kan besparen.

En natuurlijk heeft Pieter gelijk: iedereen gaat over zijn/haar eigen beslissingen.
#5 - 27-07-2014, 19:35 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

Mocht er dan alsnog iemand deze willen overnemen, dan is het wel prettig om te weten tot wanneer hij geldig is?
#6 - 28-07-2014, 17:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15