Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

online inchecken bij delta airlines

Discussie gestart

jerkar

As zondagochtend is het zover.. dan gaan we naar Amerika!
Nog even een laatste vraag; is het verstandig en aan te raden thuis al online in te checken?
Wat vragen ze dan allemaal? Ik heb nl nog nooit online ingecheckt?
Hoe zit het met onze bagage?
We vliegen vanaf brussel..
#1 - 07-08-2009, 13:24 uur
« Laatst bewerkt op: 07-08-2009, 16:09 uur door jerkar »

koosv

Ik zou inderdaad on line inchecken, maar je moet helaas toch naar de balie om je bagage in te checken...
Wellicht verloopt het totale incheckprocedé iets sneller omdat je dan al gegevens hebt verstrekt.
Het gaat eigenlijk gewoon om paspoortnummer, vluchtnummer, eerste adres in de usa, en dat soort zaken.

Wat tegenwoordig verplicht is, is bepaalde gegevens van tevoren doorgeven aan de amerikaanse overheid via de volgende site:
http://www.cbp.gov/xp/cgov/travel/id_visa/esta/
Het komt er op neer dat je alle gegevens van  de groene kaart die op de heenreis wordt uitgedeeld, nu via het internet invult.

En wat gebeurt er vervolgens in het vliegtuig ?? (althans bij mij) er wordt toch weer een groene kaart uitgereikt, waarvan de autoriteiten het onderste stukje in je paspoort nieten bij binnenkomst.


Prettige reis en een geweldig verblijf toegewenst.
#2 - 07-08-2009, 15:46 uur

Ebelix

Heb je Esta al ingevuld?
#3 - 07-08-2009, 17:40 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

jerkar

ja esta al ingevuld. We zullen eens uitproberen via online inchecken
#4 - 08-08-2009, 10:32 uur

jerkar

helaas... we hebben het net geprobeerd maar hij geeft aan dat je vanwege esta niet online kunt inchecken...
Morgen dus toch maar naar de balie..
#5 - 08-08-2009, 11:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15