Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze reis is bijna compleet...

Discussie gestart

Carolina

Wij zijn al druk bezig met onze reis naar USA en zijn nog op zoek naar leuke tips en ideen.

wij vertrekken op donderdag 21 mei van amsterdam naar denver

vliegtickets en auto geboekt bij WRC reizen..

do 21 mei:    Denver - Ouality Inn & Suite airport
vr 22 mei:     via Nederland naar Estes park -Comfort Inn
za 23 mei:     Estes park
zo 24 mei:     Lusk - Convered wagon met een bezoek aan Fort laramie
ma 25mei:    ( mijn verjaardag) Rapid City - Country Inn & Suites
                      hier blijven wij 3 nachten.
                      voor een bezoek aan Hill City met de trein, Wind cave Park, Black Hills,Rushmore, Badlands,Grazy Horse, Big Thunder gold min,Chapel in the Hills,
                      en wat wij nog meer tegen komen...
di  26 mei
wo 27 mei
do 28 mei       via Deadwood naar Devil tower naar Sheridan - Best Western hotel
vrij 29 mei      Cody - Econo Lodge Moose Creek
za 30 mei      Yellowstone voor 5 nachten, 2 nachten Mommoth Hot Spring Cabin, 3 nachten Old house room
zo 31 mei      Yellowstone
ma  1 juni       Yellowstone
di    2 juni         Yellowstone
wo   3 juni       Yellowstone
do   4 juni       Jackson -Quality Inn & Suites 49 er
vr    5 juni       Salt lake City - overnachting ?
za    6 juni       waarschijnlijk Moab voor 4 nachten, zijn wij als eens eerder geweest toen 2 dagen, maar willen het nu nog eens rustig overdoen
zo    7 juni     
ma   8 juni
di     9 juni
wo  10 juni
do  11 juni   ?
vr  12 juni   ?
za  13 juni   ?
zo  14 juni    Boulder of Denver waarschijnlijk een bezoek aan Denver Zoo
ma 15 juni  Vertrek Denver...Amsterdam


hebben er weer een overnachting bij gevonden in Jackson ,was wel zoeken want de prijzen zijn daar echt aan het stijgen...
dus nu  weer verder  richting Salt Lake of omgeving...


dus als er iemand nog leuke adressen , routes etc. weet dan horen wij het graag..



Groetjes Carolina.. :)
#1 - 17-02-2009, 19:51 uur
« Laatst bewerkt op: 08-03-2009, 22:44 uur door Carolina »

Lelie

Hoi Carolina,

Dat viel mij ook als eerste op, het lijkt behoorlijk op onze route  ;D.
Wij zijn bijna klaar met de overnachtingen.
Vandaag Moab geboekt, een leuke cabin.
Wij willen mooie, goede hotels afwisselen met af en toe een cabin.

Heb je al naar onze links gekeken?

Wij hebben tot nu toe 2 hotels "gewonnen" via priceline. In Denver zitten we voor $51 in een heel chique hotel en in Salt Lake City hebben we ook een mooi hotel gewonnen voor maar $61 per nacht. Misschien leuk om je daar eens in te verdiepen?

Heel veel plezier met de voorbereidingen  :afro:
#2 - 17-02-2009, 20:33 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Lelie

Vind je Las Vegas niet leuk?
#3 - 17-02-2009, 20:35 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Hans B

Carolina,
route ziet er goed uit.
Wat betreft de overnachtingen na Yellowstone zou ik me weinig zorgen maken.
Je zit nog niet in het drukke vakantie seizoen.

In je route mis ik de Trail Ridge (vanaf Estes Park naar Alpine Visitor center).
Denk om het hoogteverschil (ivm zuurstof in de lucht) als je die wel gaat doen.

Van Salt Lake City kun je makkelijk in 1 dag naar Moab.

Ideetje voor ???
Moab - Monument Valley, Four Corners, Mesa Verde, Durango-Silverton, Black Canyon of the Gunisson, Curecanti NRA, Denver.


Succes, Hans
#4 - 17-02-2009, 20:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Carolina

Hoi,


in las vegas zijn wij al een paar keer geweest en wilden nu eigenlijk niet die richting op maar het blijft altijd wel een leuke plaats..

en ik zag dat je in Salt Lake geboekt heb voor de Little america, stond ook al wel op ons lijsje en had al op de site gekeken van dat hotel,
wij hebben geen ervaring met Priceline jullie wel?

en welke cabin heb je geboekt in Moab?  

bedankt voor je reactie en ook succes met de voorbereidingen :afro:
#5 - 17-02-2009, 20:44 uur

Carolina

Hallo Hans,

bedankt voor het mee denken en wij zijn 2 nachten in Estes park en gaan zeker de Trail Ridge doen.
wij zijn er wel in het memorial weekend dus het kan druk zijn...


Monument Valley, Four Corners, Mesa Verde hebben wij al in een eerdere reis gedaan

dus kunnen wij wel kijken naar Grand Juction- Durango-Silverton  trein rit misschien wij zijn gek van stoom treinen, Black Canyon of the Gunisson, Curecanti NRA, Denver

groetjes Carolina
#6 - 17-02-2009, 20:51 uur

Marianne

Mooie route! Wij hebben in 2004 een groot deel ervan gedaan en in 2008 hebben we het stuk Yellowstone/Grand Teton/Moab gedaan. Misschien heb je iets aan onze reisverslagen.
Jullie nemen mooi de tijd voor Yellowstone (Roland & Marloes, die twee dagen van jullie blijf ik weinig vinden!).
In Grand Teton vonden wij de Signal Mountain Lodge prachtig, maar de cabins bij Colter Bay zijn ook leuk. Qua plaats is Jackson natuurlijk een aanrader.

Jullie zijn wel erg vroeg in het jaar voor RMNP denk ik. Misschien was het handiger geweest om dat op de terugweg te doen, maar om nu alles aan te passen is wat lastig  :-\

Marianne
#7 - 17-02-2009, 22:55 uur

Lelie

Wij hebben hier een cabin geboekt in Moab: http://moabvalleyrv.com/Pages/Cabins.html
#8 - 18-02-2009, 06:00 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Marianne

Als Salt Lake City geen must is zou je ook via Vernal naar Moab kunnen rijden (hoewel ik de I70 verrassend mooi vond, zie ons reisverslag voor foto's). Een mooie tussenstop is dan Dutch John, zie hier voor cabins: www.redcanyonlodge.com/

En vergeet voor Moab de omzweg via de 128 niet.

Marianne
#9 - 18-02-2009, 08:27 uur

Hans B

Moab - Monticello - Durango = 160 mile
#10 - 18-02-2009, 20:14 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Carolina

Wij hebben hier een cabin geboekt in Moab: http://moabvalleyrv.com/Pages/Cabins.html

Ziet er leuk uit hou het even in gedachten...
#11 - 18-02-2009, 21:40 uur

Carolina

Als Salt Lake City geen must is zou je ook via Vernal naar Moab kunnen rijden (hoewel ik de I70 verrassend mooi vond, zie ons reisverslag voor foto's). Een mooie tussenstop is dan Dutch John, zie hier voor cabins: www.redcanyonlodge.com/

En vergeet voor Moab de omzweg via de 128 niet.

Marianne

Nu Salt Lake City is geen must maar wil wel graag de tempel gezien hebben. dus wordt het denk ik een overnachting buiten de stad..

de route van Vernal - Moab heb ik ook al bekeken.. ziet er leuk uit..

zeg even een vraag over het slapen in een cabin, daar in is wel beddengoed maar geen handdoeken? en borden of bestek?
wij hebben er nog nooit eerder in geslapen maar lijkt ons wel erg leuk... in europa kamperen wij ook altijd eerst met tent en nu met een heel klein caravantje..
dus het buiten leven zijn wij wel gewent..

bedankt voor je reactie
groetjes Carolina
#12 - 18-02-2009, 21:51 uur

Carolina

Carolina,
route ziet er goed uit.
Wat betreft de overnachtingen na Yellowstone zou ik me weinig zorgen maken.
Je zit nog niet in het drukke vakantie seizoen.

In je route mis ik de Trail Ridge (vanaf Estes Park naar Alpine Visitor center).
Denk om het hoogteverschil (ivm zuurstof in de lucht) als je die wel gaat doen.

Van Salt Lake City kun je makkelijk in 1 dag naar Moab.

Ideetje voor ???
Moab - Monument Valley, Four Corners, Mesa Verde, Durango-Silverton, Black Canyon of the Gunisson, Curecanti NRA, Denver.


Succes, Hans


Hallo Hans,

even een vraag met welk programma maak je die plattegrond, ik zie ze wel vaker langs komen in dit forum..

groet Carolina
#13 - 18-02-2009, 22:32 uur

jerbia

Ik heet dan wel geen Hans maar ik kan de vraag wel voor je beantwoorden  ;). Het kaartje is gemaakt met Microsoft Streets & Trips. Helaas alleen te koop in de VS.

#14 - 18-02-2009, 22:38 uur

Hans B

Het kaartje is gemaakt met Microsoft Streets & Trips. Helaas alleen te koop in de VS.

Bedankt  ;)
#15 - 18-02-2009, 22:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15