Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze route door West Amerika

Discussie gestart

Roel15

Wij vertrekken binnenkort voor onze eerste rondreis doorheen West-Amerika. Een aantal vrienden hebben deze route twee jaar geleden afgelegd en was volgens hen sterk de moeite waard. Graag had ik wat tips ontvangen over bezienswaardigheden en interessante trajecten.

dag 1: San Francisco
dag 2: San Francisco --> Alcatraz bezoeken, het Moma, Fisherman's Wharf
dag 3: San Francisco
dag 4: Yosemite
dag 5: Death Valley
dag 6: Las Vegas
dag 7: Las Vegas --> musical bekijken, Hoover dam
dag 8: Zion
dag 9: Cedar City
dag 10: Capitol Reef
dag 11: Salt Lake City --> Salt Lake Temple
dag 12: Yellowstone
dag 13: Yellowstone
dag 14: Teton Village
dag 15: Vernal
dag 16: Moab
dag 17: Mesa Verde
dag 18: Grand Canyon
dag 19: Palm Springs
dag 20: Los Angeles --> Universal studios, ...
dag 21: Los Angeles
dag 22: Los Angeles

Graag had ik ook geweten welke zaken ik zeker vooraf dien te reserveren. Zo weet ik dat Alcatraz twee weken vooraf gereserveerd dient te worden, maar zijn er nog bezienswaardigheden waar dit vereist/aan te raden is, bv. toegangspas tot de nationale parken...

Alvast bedankt.
#1 - 18-06-2011, 10:18 uur

Tet14

Hi, welkom op het forum.
Als je er nog een dag of 10 bij optelt heb je ook tijd om onderweg nog wat te  bekijken.  Dit is geen route voor 3 weken imo.
#2 - 18-06-2011, 13:50 uur

Marianne

Wij deden iets dergelijks in 2008 (zie ons reisverslag) maar hadden 4 weken, en hebben minder parken bezocht. Dit is echt veel te veel, maar ik vrees dat alles al vast ligt?
Als je het opscrhijft in de van/naar vorm zul je zien dat er meer reisdagen bijzitten dan dagen om iets te bekijken en te ondernemen.

dag 1: San Francisco
dag 2: San Francisco --> Alcatraz bezoeken, het Moma, Fisherman's Wharf
dag 3: San Francisco
dag 4: SF -Yosemite
dag 5: Yosemtie -Death Valley
dag 6: DV - Las Vegas
dag 7: Las Vegas --> musical bekijken, Hoover dam
dag 8: Ls Vegas -Zion
dag 9: Zion - Cedar City (waarom Cedar city, waarom niet naar Bryce?)
dag 10: CC - Capitol Reef
dag 11: CR - Salt Lake City --> Salt Lake Temple
dag 12: SLC -Yellowstone
dag 13: Yellowstone (voor yellowstone heb je MINIMAAL 2 dagen nodig)
dag 14: Yellowstone - Teton Village
dag 15: TV -Vernal
dag 16: Vernal -Moab (wanneer wil je Arches, Canyonlands of dead horse Point SP bezoeken?)
dag 17: Moab -Mesa Verde - ik zou Mesa Verde overslaan en vervangen door nog een nacht Moab of voor een overnachting bij Monument valley
dag 18: Mesa Verde - Grand Canyon
dag 19: GC -Palm Springs
dag 20: PS -Los Angeles --> Universal studios, ...voor US moet je een volle dag uittrekken
dag 21: Los Angeles
dag 22: Los Angeles


Marianne
#3 - 18-06-2011, 14:16 uur

Swissdutchie

Ben het helemaal eens met de voorgaande twee posters. Wij kunnen je wel allemaal mooie bezienswaardigheden en routes aanbevelen, maar helaas zullen jullie geen tijd hebben om deze ook te bekijken. Je route is voor 3 weken echt veel en veel te lang en je zult in de meeste nationale parken nauwelijks de tijd hebben om er doorheen te rijden en al helemaal niet om de auto uit te komen en bij voorbeeld een wandeling te maken. Jammer, want als je de route eerder op dit forum had gepubliceerd, hadden we jullie kunnen helpen om een route samen te stellen, die in 3 weken redelijkerwijs te doen is. Maar ik vrees, dat het hiervoor inmiddels te laat is, want jullie hebben waarschijnlijk de overnachtingen al geboekt.
#4 - 18-06-2011, 17:42 uur
« Laatst bewerkt op: 18-06-2011, 17:44 uur door Swissdutchie »



Old Faithful

Allereerst hartelijk welkom op het forum van usa4all.

Het is inderdaad ( veel te) veel voor een reis van 3 weken. Je zult nog eens (of vaker) terug moeten om alles goed te zien. ;) Desalniettemin zul je vele mooie dingen te zien krijgen, maar je moet wel keuzes maken. Hieronder staan enkele sites die je daarbij kunnen helpen.

http://www.ontdek-amerika.nl/
http://www.nps.gov/index.htm
http://verenigdestaten.info/rsvh/
#5 - 18-06-2011, 17:59 uur
Groet,

Old Faithful

Hans B

Niet aan beginnen zonde.
#6 - 18-06-2011, 21:53 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

allard

Amerika is het land van de onbegrensde mogelijkheden dus deze route moet te doen zijn..... Veel Amerikanen "doen" Europa op soortgelijke wijze dus wat let je ...... 's land wijs, 's lands eer. Maar ehh.... ik denk dat we Roel niet meer te zien krijgen in dit forum.
#7 - 24-06-2011, 22:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15