Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze route in the USA. (SF,LA,Vegas,Canyon,etc.)

Discussie gestart

vwkever

Hier onder onze route die we over minder dan 4 maanden gaan rijden. Hebben mensen nog tips over bezienswaardigheden die we echt moeten gaan zie? De hotels staan al vast, dus daar hoef je geen opmerkingen over tegeven..  ;D De route tussen de hotels ben ik momenteel aan het plannen.

Zie ook: http://vwkever.web-log.nl

Jeroen

29-8-2006 Amsterdam Schiphol -> Chicago Ohare Airport
29-8-2006 Chicago Ohare Airport -> San Francisco International Airport
29-8-2006 SF International Airport -> San Francisco
29-8-2006 San Francisco - BW Americania Hotel
30-8-2006 San Francisco - BW Americania Hotel
31-8-2006 San Francisco - BW Americania Hotel
1-9-2006 San Francisco - BW Americania Hotel
1-9-2006 San Francisco -> San Simeon
1-9-2006 San Simeon - Best Western Cavalier Hotel
2-9-2006 San Simeon - Best Western Cavalier Hotel
2-9-2006 San Simeon -> Anaheim
2-9-2006 Anaheim - Howard Johnson Hotel
3-9-2006 Anaheim - Howard Johnson Hotel
4-9-2006 Anaheim - Howard Johnson Hotel
5-9-2006 Anaheim - Howard Johnson Hotel
6-9-2006 Anaheim - Howard Johnson Hotel
7-9-2006 Anaheim - Howard Johnson Hotel
7-9-2006 Anaheim -> San Diego
7-9-2006 San Diego - Days Inn Circle Hotel
8-9-2006 San Diego - Days Inn Circle Hotel
9-9-2006 San Diego - Days Inn Circle Hotel
9-9-2006 San Diego -> Palm Springs / Cathedral City
9-9-2006 Palm Springs - Holiday Inn Express
10-9-2006 Palm Springs - Holiday Inn Express
11-9-2006 Palm Springs - Holiday Inn Express
11-9-2006 Palm Springs -> Phoenix / Scottsdale
11-9-2006 Phoenix / Scottsdale - Hospitality Suite Resort
12-9-2006 Phoenix / Scottsdale - Hospitality Suite Resort
12-9-2006 Phoenix -> Sedona
12-9-2006 Sedona - La Quinta Inn
13-9-2006 Sedona - La Quinta Inn
13-9-2006 Sedona -> Grand Canyon
13-9-2006 Grand Canyon - Yavapai Lodge East
14-9-2006 Grand Canyon - Yavapai Lodge East
15-9-2006 Grand Canyon - Yavapai Lodge East
15-9-2006 Grand Canyon -> Las Vegas (stukje via route 66)
15-9-2006 Las Vegas - Best Western Mardi Gras Inn
16-9-2006 Las Vegas - Best Western Mardi Gras Inn
17-9-2006 Las Vegas - Best Western Mardi Gras Inn
18-9-2006 Las Vegas - Best Western Mardi Gras Inn
18-9-2006 Las Vegas McCarran Airport -> Washington Dulles Airport
18-9-2006 Washington Dulles Airport -> Amsterdam Schiphol
19-9-2006 Amsterdam Schiphol
#1 - 03-05-2006, 11:08 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

essie

hallo,

Ik zou zeker in San Diego naar Seaworld gaan maar daar moet je wel van houden. En men zegt dat San Diego zoo een van de mooiste dierentuinen moet zijn ga het volgend jaar een bekijken ;)

In Phoenix zit een hele mooie cactus tuin.

En in Las Vegas moet je ook zeker naar het oude gedeelte,

Groetjes ess
#2 - 03-05-2006, 20:58 uur
www.esthervanderzouw.com
Reisverslag 2003, 2005, 2007, 2008, 2009

Zuijlen

hallo,

Ik zou zeker in San Diego naar Seaworld gaan maar daar moet je wel van houden. En men zegt dat San Diego zoo een van de mooiste dierentuinen moet zijn ga het volgend jaar een bekijken ;)

In Phoenix zit een hele mooie cactus tuin.

En in Las Vegas moet je ook zeker naar het oude gedeelte,

Groetjes ess

Dierentuin in San Diego is zeker de moeite waard. Ik heb nog nooit zo'n mooie dierentuin gezien. Absolute aanrader. En Seaworld natuurlijk.
#3 - 03-05-2006, 22:26 uur
West-kust Amerika 2005:
http://weblog.zuijlen.info

vwkever

Hoi,

We zitten (slechts) 1 volledige dag in San Diego, dus en seaworld en de zoo zal niet gaan, maar bedankt voor de info!

Jeroen
#4 - 04-05-2006, 10:47 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

sweatbox

San Simeon is niet meer dan een stuk of wat motel voor bezoekers van Hearst Castle. Waarom blijf je daar twee dagen?
#5 - 05-05-2006, 20:31 uur

Harrie

Beetje laat mijn reactie. Maar waarom zoveel nachten op 1 plek terwijl er zoveel te zien is? B.v. 5 a 6 nachten Anaheim? Waarom zo lang?
Harrie
#6 - 06-05-2006, 23:29 uur

SpaceAce

San Simeon is niet meer dan een stuk of wat motel voor bezoekers van Hearst Castle. Waarom blijf je daar twee dagen?

Ik zag het eerst ook niet, maar hij verblijft maar één nacht in San Simeon :)

Beetje laat mijn reactie. Maar waarom zoveel nachten op 1 plek terwijl er zoveel te zien is? B.v. 5 a 6 nachten Anaheim? Waarom zo lang?

En ook hier, hij verblijft maar 4 volle dagen in Anaheim. Als je dat dan telt voor twee dagen Disney, dagje Knott's en een dagje Sight-seeing L.A. ofzo, vallen de aantal dagen wel mee in Anaheim :)

Maar goed, qua planning in Anaheim weet ik dus niets verder  :D
#7 - 07-05-2006, 00:20 uur
« Laatst bewerkt op: 07-05-2006, 00:24 uur door SpaceAce »
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Harrie

Spaceace,

Volgens mij 5. Voor LAX is dat behoorlijk veel. Zelf had ik 3 volle dagen besteed. Zonde eigenlijk omdat er zoveel moois te zien is op andere plekken.
#8 - 07-05-2006, 00:33 uur

sweatbox

Ik zag het eerst ook niet, maar hij verblijft maar één nacht in San Simeon :)

Ik zie het, je hebt gelijk, thx.
#9 - 07-05-2006, 07:38 uur

SpaceAce

Spaceace,

Volgens mij 5. Voor LAX is dat behoorlijk veel. Zelf had ik 3 volle dagen besteed. Zonde eigenlijk omdat er zoveel moois te zien is op andere plekken.

Ik kan niet echt ontdekken waar je de LAX ziet staat, maar hij verblijft toch echt maar 4 volle dagen in Anaheim. Namelijk: 3, 4, 5 en 6 september. Op 2 september heeft hij een reisdag, namelijk van San Simeon naar Anaheim (en dan gok ik dat hij pas tegen de avond in Anaheim zal zijn. Wij zijn namelijk ook in een dag van San Simeon naar Los Angeles gereden en kwamen pas om half 7 aan bij Santa Monica Beach) en op 7 september heeft hij weer een reisdag, namelijk die van Anaheim naar San Diego.

Nu weet ik niet wat vwkever van plan is op die 7 september (of tot 's avonds in Anaheim verblijven, of die dag vroeg naar San Diego toe te gaan) anders zou hij deze dag prima kunnen gebruiken voor San Diego Zoo of Seaworld. Bedoel, na 4 dagen Anaheim wil je toch ook wel iets anders, lijkt mij :)

Maar hopelijk reageert hij zelf weer een keer, zodat ik niet zoveel hoef te gokken  2006-10 :D
#10 - 07-05-2006, 10:01 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Harrie

Spaceace,

Inderdaad 4 volle dagen en 5 nachten. Overigens Anaheim is een onderdeel van de City of Los Angeles. Noem je Anaheim, Beverly Hills, Culver City, Hollywood dan noem ik het automatisch gemakshalve  Los Angeles. Inderdaad mag de persoon in kwestie zich wel eens bemoeien met dit forumgesprek.

Thx,

Harrie
#11 - 07-05-2006, 13:27 uur

Jez

Inderdaad mag de persoon in kwestie zich wel eens bemoeien met dit forumgesprek.


Niet zo ongeduldig, jongens, VWKever heeft 2 dagen geleden nog gereageerd  ;)
Trouwens Harrie, welkom op dit forum! Misschien is het aardig als je je even voorstelt , want volgens mij heb je een behoorlijke kennis van ons favoriete land!

Groetjes, Jez
#12 - 07-05-2006, 13:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

vwkever

Pfoe... Blijkbaar moet ik het forum iets vakler bezoeken  ???

Misschien heb ik de dagen een beetje vreemd omschreven, maar als je naar de data kijkt zie je dat ik de reisdagen er ook bij heb gezet.

In Anaheim wil ik langer zijn om meer te zien van LA. Dus Anaheim=LA voor ons. Daar vandaan zullen we vrijwel elke dag weer in de auto springen om vanalles te gaan doen en te bekijken. 1 dag ben ik al kwijt aan Disney en 1 aan VW meeting + garages bezoeken.. De overige tijd zal ook wel snel op zijn om vanallesennogwat te gaan bezoeken (mee suggesties graag!  ;D)

Zo dat was mijn reactie... Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten  embarressed
#13 - 09-05-2006, 11:52 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

Harrie

Je zit in Anaheim niet echt centraal. Van Anaheim naar Santa Monica of Hollywood is toch al gauw ca 1 uur heen en 1 uur terug. In rush hours kan het nog iets langer duren.
Wij gaan meestal in twee hotels zitten. De eerste in de buurt van de airport. Dit ligt gunstig voor Santa Monica, Hollywood, Beverly Hills en Universal en nr 2 inderdaad zou in de buurt van Anaheim kunnen zijn. Voordeel van de hotels bij de luchthaven is vaak de schappelijke prijs met een hoog comfort.
Mvrgr,

Harrie
#14 - 09-05-2006, 16:41 uur

SpaceAce

1 dag ben ik al kwijt aan Disney en 1 aan VW meeting + garages bezoeken.. De overige tijd zal ook wel snel op zijn om vanallesennogwat te gaan bezoeken (mee suggesties graag!  ;D)

Ik weet niet of je van pretparken houdt, maar Knotts Berry Farm ligt tegen Anaheim aan en via de snelweg kom je gemakkelijk bij Six Flags Magic Mountain.
Of anders naar Burbank om daar een Studio Tour mee te maken (bijvoorbeeld van NBC of Warner Bros. Deze laatste vond ik persoonlijk erg leuk. Maar via NBC hebben we weer een opname van The Tonight Show with Jay Leno mee mogen maken. Dat was ook erg leuk).

Het hotel in Ahaheim waar jullie verblijven vond ik persoonlijk een super goed hotel  2006-01
En mocht je toch de dagen in Anaheim willen splitsen in Los Angeles / Ahaheim, zou je eventueel een paar nachtjes in het Orchid Hotel and Suites kunnen logeren. Dit ligt tegen de Hollywood Boulevard aan. Top locatie wat betreft de 'walk of fame' highlights dus. Verder is vanuit deze locatie de Hollywood Hills ook makkelijk te vinden (Volgens mij is de Deronde Drive toch redelijk het dichtst bij de Hollywood Sign).

Zo dat was mijn reactie... Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten  embarressed

Geeft niet hoor  ;)
#15 - 09-05-2006, 17:54 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15