Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route door het Westen, Kan iemand me helpen?

Discussie gestart

Blinkie

Eigenlijk zijn we maar 2 dagen in San Francisco, de eerste dag komen we 's avonds toe, dus ik denk niet dat we dan nog veel van de stad zullen zien. De 2 volgende dagen willen we de golden gate bridge, alcatraz, fisherman's wharf, chinatown, coit tower, ... bezoeken dus ik denk dat we hiervoor wel 2 dagen nodig zullen hebben.

Heeft er trouwens iemand ervaring met het bijwonen van een baseballwedstrijd (of football) in San Francisco (AT&Tpark, ...)
#16 - 06-01-2008, 13:43 uur

Blinkie

Op dag 5 zullen we niet doorrijden naar Malibu, maar al stoppen in Ventura. Heb daar een goedkoop hotel gevonden. Dit bezorgd ons ook wat minder tijdsdruk.

Ik heb wel nog enkele vraagjes:
- Welke weg moet je volgend voor de horseshoe bend? Is dit de weg van de Grand Canyon naar Page?
- Iemand al eens de hike gedaan naar de Gaviota Hot Springs in de buurt van Santa Barbara?
- iemand ervaring met het bijwonen van een baseballwedstrijd (of football) in San Francisco (AT&Tpark, ...)
- Welk zou het beste hotel zijn: Grant Hotel of San Remo Hotel in San Francisco? Twijfel nog tussen die 2.

Bedankt!
#17 - 06-01-2008, 20:15 uur

tino

Hoi,

Welke weg moet je volgend voor de horseshoe bend? Is dit de weg van de Grand Canyon naar Page?
De afslag naar horseshoe bend ligt inderdaad op de weg tussen Grand Canyon en Page. De aflslag is dichtbij page.
http://www.travelsw.com/southwest-trips/southwest-trips-arizona/horseshoe.htm

Groeten Tino
#18 - 06-01-2008, 21:11 uur

ruud

Hoi Blinkie
Ik zou hotel Lady Luck eens proberen. Het ligt vlak bij Fremont Street. Jij hebt het welliswaar over de Strip. Ook erg leuk, maar als je Fremont Street (Vegas Downtown) niet hebt gezien ben je niet in Vegas geweest.
Prettige vakantie, Ruud
#19 - 12-02-2008, 23:06 uur

Harry

Hoi Blinkie
Ik zou hotel Lady Luck eens proberen. Het ligt vlak bij Fremont Street. Jij hebt het welliswaar over de Strip. Ook erg leuk, maar als je Fremont Street (Vegas Downtown) niet hebt gezien ben je niet in Vegas geweest.
Prettige vakantie, Ruud

Sorry Ruud, maar dit vind ik wel een beetje raar advies, het Lady Luck is al meer dan een jaar gesloten, en het is maar de vraag of het ooit weer open gaat. Ik ben het met je eens dat je een avond naar de Fremont street moet gaan, maar ik zou er voor geen goud een hotel nemen, m.u.v. de Golden Nugget is het allemaal reeds lang geleden vergane glorie.

Harry
#20 - 13-02-2008, 09:50 uur

Blinkie

Hallo!

Lang geleden dat ik nog op het forum gereageerd heb. Ondertussen is er al heel wat veranderd.

Heb hotel in Grand Canyon reeds geboekt voor 2 nachten (bright angel lodge)
In San Francisco opteer ik voor het Holiday Inn Fisherman's Wharf. IEmand ervaring hiermee?
Voor Las Vegas heb ik momenteel een goede prijs gezien bij Circus Circus en bij Imperial Palace, maar ik wacht nog even met deze hotels te boeken, er komen geregeld acties van andere hotels naar voren. (vb. op fatwallet). Ik denk dat we Circus Circus wat te kinderachtig en te druk zouden vinden, en in de reviews lees ik dat Imperial Palace heel erg verouderd is...

De route ligt ook (ongeveer) definitief vast:

1/sep   Brussel - San Francisco
2/sep   San Francisco
3/sep   San Francisco
4/sep   San Francisco - Santa Cruz - Marina - Monterey - Carmel - Big Sur - San Simeon
5/sep   San Simeon - Cambria - Morro Bay - San Luis Obispo - Pismo Beach - Santa Barbara - Ventura
6/sep   Ventura - Malibu - Santa Monica - Venice - Hollywood
7/sep   Hollywood - Joshua Tree NP (twentynine palms)
8/sep   Joshua Tree NP - Grand Canyon
9/sep   Grand Canyon
10/sep   Grand Canyon - Antelope Canyon (Page) - Horseshoe Bend - Kanab
11/sep   Kanab - Zion NP - Mesquite
12/sep   Mesquite -Valley of fire State Park - Las Vegas
13/sep   Las Vegas
14/sep   Las Vegas - Brussel

Nog iemand tips voor hotels of bezienswaardigheden voor onderweg?

Bedankt!

Niels
#21 - 13-02-2008, 21:39 uur

sandrochka

Het Holiday Inn Fisherman's Warf heb ik net geboekt via Priceline. Voor $58 ex belasting per nacht midden juli.
#22 - 13-02-2008, 21:53 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

Marianne

Hallo Niels,
Die overnachting in Mesquite lijkt me niet echt nodig; waarom niet in Springdale overnachten? Dan heb je echt de tijd voor Zion en als het daar goed bevalt kun je 's ochtends ook nog het park in. Je bent vanuit Springdale ook snel in Las Vegas (je wint ook nog een uur).

Wat Las vegas betreft: Circus Circus is leuk voor kinderen maar het is daarmee niet een kinderachtig hotel. De prijs is prima, alleen ligt het helemaal aan het eind van de Strip.
Ik zie bij Harrah's en Flamingo ook wel leuke prijzen; 75 dollar voor een kamer. Je zit dan heel centraal op de Strip.

Marianne
#23 - 13-02-2008, 22:46 uur

Blinkie



Wat Las vegas betreft: Circus Circus is leuk voor kinderen maar het is daarmee niet een kinderachtig hotel. De prijs is prima, alleen ligt het helemaal aan het eind van de Strip.
Ik zie bij Harrah's en Flamingo ook wel leuke prijzen; 75 dollar voor een kamer. Je zit dan heel centraal op de Strip.



Marianne


Hallo Marianne!

zijn die prijzen ook geldig op de data dat ik in Las Vegas ben? Zou me verwonderen... Want ik zit er in het weekend. KUn je me de link eens geven?
Bedankt!

sandrochka, ik was van plan om Holiday Inn fisherman's wharf te boeken via hotwire (228 dollar voor 3 dagen incl. tax) , maar is het verstandig dit nu reeds te boeken, want ik zag dat je niet meer kan annuleren, voor mijn reis in september pas, of blijft deze prijs de hele tijd nog zo?

En om in Springdale te blijven overnachten is idd een goed idee. Iemand tips voor een leuk (goedkoop) hotel/motel?

Niels
#24 - 15-02-2008, 16:46 uur
« Laatst bewerkt op: 15-02-2008, 16:49 uur door Blinkie »

sandrochka

sandrochka, ik was van plan om Holiday Inn fisherman's wharf te boeken via hotwire (228 dollar voor 3 dagen incl. tax) , maar is het verstandig dit nu reeds te boeken, want ik zag dat je niet meer kan annuleren, voor mijn reis in september pas, of blijft deze prijs de hele tijd nog zo?

Tja ik heb dus nu al via Priceline geboekt voor midden juli. Geen idee hoe dat via hotwire gaat. Ik heb begrepen dat je via Priceline wel kan annuleren tot een dag voor aankomst.
Via biddingfortravel.com zag ik wel dat dit de laagste prijzen waren voor het Holiday Inn Fisherman's Wharf. Je kunt altijd proberen om het voor een lager bedrag te krijgen, je beslist zelf wanneer je stopt met bieden.

Sandra
#25 - 15-02-2008, 17:49 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

Harry

sandrochka, ik was van plan om Holiday Inn fisherman's wharf te boeken via hotwire (228 dollar voor 3 dagen incl. tax) , maar is het verstandig dit nu reeds te boeken, want ik zag dat je niet meer kan annuleren, voor mijn reis in september pas, of blijft deze prijs de hele tijd nog zo?

Tja ik heb dus nu al via Priceline geboekt voor midden juli. Geen idee hoe dat via hotwire gaat. Ik heb begrepen dat je via Priceline wel kan annuleren tot een dag voor aankomst.
Via biddingfortravel.com zag ik wel dat dit de laagste prijzen waren voor het Holiday Inn Fisherman's Wharf. Je kunt altijd proberen om het voor een lager bedrag te krijgen, je beslist zelf wanneer je stopt met bieden.

Sandra

Zowel Priceline als Hotwire boekingen zijn niet meer te annuleren, deze boekingen moet je ook meteen betalen.

Harry
#26 - 15-02-2008, 18:01 uur

Blinkie

Idd hotwire kan je niet meer annuleren, dus zou ik beter nog wat wachten met boeken.

Marianne, zijn die prijzen ook geldig op de data dat ik in Las Vegas ben? Zou me verwonderen... Want ik zit er in het weekend. KUn je me de link eens geven?
Bedankt!


En om in Springdale te blijven overnachten is idd een goed idee. Iemand tips voor een leuk (goedkoop) hotel/motel?

Niels
#27 - 16-02-2008, 17:05 uur

Marianne

Marianne, zijn die prijzen ook geldig op de data dat ik in Las Vegas ben? Zou me verwonderen... Want ik zit er in het weekend. KUn je me de link eens geven?
Bedankt!
In het weekend is het helaas wel anders! Ik heb op www.harrahs.com gekeken (ook voor Flamingo en andere hotels).

En om in Springdale te blijven overnachten is idd een goed idee. Iemand tips voor een leuk (goedkoop) hotel/motel?
Het mooiste (maar helaas ook duurste) is de Desert Peal Inn. Wij hebben ook eens in de Pioneer Lodge overnacht. Ook de Bumbleberry schijnt prima te zijn.

Marianne
#28 - 16-02-2008, 18:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15