Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Op naar Celine Dion in Las Vegas

Discussie gestart

djengo

Eind Juni ga ik met een vriendin 9 dagen naar Las Vegas.  ;D
Hoofddoel is het concert van Celine Dion, Het idool van mijn vriendin.
Natuurlijk gaan we Las Vegas ontdekken. De Grand Canyon staat ook op het programma. Voor dit doel hebben we een SUV gehuurd voor een aantal dagen en een overnachting in Grand Canyon NP geboekt.
In las Vegas overnachten we in het LUXOR hotel.We bezoeken natuurlijk de diverse hotels en bekijken oa de fontein bij het bellagio, de eiffeltoren, de vulkaanuitbarsting bij TI en de piratenshow, de outlet mall.

Wat mogen we zeker niet missen?
#1 - 12-04-2012, 22:37 uur

Jez

Fremont Street in Vegas (vergeten we zelf steeds weer)
Helicoptervlucht over de Hooverdam maken? Erg gaaf!
Uitstapje naar Red Rock Canyon
#2 - 12-04-2012, 23:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

djengo

Fremont street ben ik al een keer geweest, dat was echter overdag.
Wil dus deze trip s`avonds heen.
De Hooverdam staat ook op het lijstje en het valley of fire SP ziet er ook erg mooi uit, miss samen in een day trip.

Wat zijn de taxi kosten ongeveer vanaf het Luxor naar de premium outlets North?
#3 - 15-04-2012, 21:33 uur

ellenB

Ik begrijp jouw vriendin wel ;-)
Het is een megageweldige show. Ik persoonlijk vind deze show mooier dan A new day; deze was spectaculair qua dans, de nieuwe show van Celine is spectaculair qua zang; It is all about her beautiful voice!
Mijn man bevindt zich in dezelfde situatie als jij denk ik; in eerste instantie een goed idee om te gaan opdat hij dan ook weer in de USA is maar naderhand toch wel onder de indruk van de topprestatie van Celine !
En onze tip voor Las Vegas: the bigshot in de Stratosphere Tower, geweldig (probeer wel aan de kant van de strip te zitten) !!
Geniet !!
#4 - 17-04-2012, 13:53 uur

Michel

Helicopter vlucht over LV in het donker! Absoluut een aanrader, heb het 2 maanden geleden gedaan. De prijzen vallen relatief mee namelijk: $55,00 p.p. In New York betaalde ik namelijk $170,00...  :-\ Fremont Street moet inderdaad gaaf zijn (zelf helaas niet gezien). En zoals terecht wordt gezegd is de Stratosphere Tower een dikke aanrader!
#5 - 17-04-2012, 19:28 uur

stanstyle

Fremont street is inderdaad erg leuk om te zien, 1 grote lichtshow! Wij waren er vorige week, er waren leuke voorstellingen en een spectaculaire streetdance act waar het hele publiek aan meedeed! 

Je kunt ook over de straat heen vliegen wat er erg leuk uitziet, zie link

Fremont Street- Flying Over the Street.MP4

Wij zijn ook naar de Grand Canyon gereden en hebben een overnachting in williams genomen. Daar aangekomen op onze slippertjes kregen we te horen dat het zou gaan sneeuwen in de nacht ;D Toen maar snel even naar flagstaff
gereden om bij de walmart wat warme kleding aan te schaffen! En inderdaad was het de volgende ochtend helemaal wit en werd ons afgeraden om naar de GC te rijden ivm nog meer verwachte sneeuwval! Toch gegaan en hebben er geen spijt van gehad, wat een geweldig mooi plaatje was dat met al die sneeuw! We waren net op tijd want een uur later zag je helemaal niks meer!

groet,
#6 - 23-04-2012, 10:59 uur

stanstyle

In de bijlage een foto van de GC in de sneeuw!
#7 - 23-04-2012, 11:07 uur

Bas_en_Es

Gaaf zeg!!!
GR,
Es.
#8 - 23-04-2012, 22:03 uur

djengo

Dat is zeker leuk zo in de sneeuw.
Dat zal ons niet overkomen denk ik eind juni.
Ik denk dat we ook het stukje route 66 meenemen.
Hoelang hebben jullie er over gereden STanstyle?
#9 - 23-04-2012, 22:12 uur

stanstyle

Djengo,

Het was 480km vanaf de strip tot in de grand canyon, op de heenreis hebben we rustig aan gedaan met flink wat stops. Op de terugreis hebben we er met een paar kleine snelle stops zo'n 4,5 uur over gereden.

groeten
#10 - 24-04-2012, 08:39 uur

djengo

Welk hotel is jullie favoriet wat betreft ontbijt?
ik neem aan dat je in ieder hotel kunt ontbijten, welk ontbijt ( en diner) - buffet mogen we niet missen?

#11 - 10-05-2012, 18:44 uur

Sus

Welk hotel is jullie favoriet wat betreft ontbijt?
ik neem aan dat je in ieder hotel kunt ontbijten, welk ontbijt ( en diner) - buffet mogen we niet missen?


Kijk hier eens : http://www.cheapovegas.com/vegas_cheapo_eats.php

sus
#12 - 11-05-2012, 00:00 uur



koosv

Van de beste (geen ontbijt-)buffetten is hier een overzicht, voor wat het waard is tenminste, lees vooral de commentaren die hele andere buffetten opgeven!
http://www.smartdestinations.com/blog/top-5-buffets-in-las-vegas/

Zelf vind ik het buffet bij Wynn tot de topklasse behoren, veel zitplaatsen, iets minder druk dan andere buffetten door de tarieven. Je hebt er heerlijke sirloin biefstuk, creme bruléé, e.d. daarnaast zeer makkelijke parkeergarage met toegang tot alle etages van buitenaf. Binnenin ziet het er heel mooi uit, bekijk de Ferrari winkel of loop eens door naar Encore.

Ach, die biefstuk was zo lekker, ik bestel die Ferrari wel een andere keer. :nana:

The village buffet in Paris is ook heel goed, maar als regel veel te druk en het is er relatief krap vergeleken met Wynn.
Kom zeker in het hoogseizoen niet op toptijden, maar bijv. aan het eind van de lunch.
#13 - 12-05-2012, 15:06 uur

djengo

 
Het buffet in het Wynn zullen we bezoeken, en ach die ferrari daar droom ik iedere avond al van.
dan toch maar de sirloin en creme brullee. Kan het zo snel niet vinden maar wat kost het buffet in het Wynn?
zo rond de $ 34,00 vind ik net. Ja, een hamburger is goedkoper, twee keer eerder kort in LV geweest het wordt dan nu wel tijd om een keer een buffet te bezoeken.
#14 - 13-05-2012, 09:51 uur
« Laatst bewerkt op: 13-05-2012, 10:02 uur door djengo »

allard

Indien de rij niet langer is dan pakweg 20 personen willen wij ons ook nog wel eens aan een buffetje wagen. Het ziet er altijd fantastisch en uitbundig uit. Maar of het ook lekker smaakt? Dat is onvoorspelbaar. Wij hebben er nog geen wetmatigheid in kunnen ontdekken. Duurder is meestal wel beter. Dat wel. Maar het hoeft niet altijd. Het laatste buffet dat ik me met plezier kan herinneren is het spotgoedkope steakbuffet in het Fremont. Het was wel even dringen tussen alle Senior Americans die zich voor weinig geld wilden volgooien met Steaks maar de prijs/kwaliteitsverhouding was geweldig. Een momentopname. Vrees ik.
#15 - 18-05-2012, 15:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15