Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

openbaar vervoer in San Fransisco

Discussie gestart

JP

Hallo,
Begin augustus zitten wij in San Fransisco
Ik heb al wat zitten rondkijken en heb begrepen dat er iets ale de "BART" bestaat als openbaar vervoer. Ok mijn kaartje echter staan heel weinig haltes... die kabelbaan is ook slechts een beperkt traject...hoe zit dat voor de rest? Bus.... Metro... Fiets???
Tips??
Bedankt
JP
#1 - 10-06-2006, 08:03 uur

sweatbox

Hallo,
Begin augustus zitten wij in San Fransisco
Ik heb al wat zitten rondkijken en heb begrepen dat er iets ale de "BART" bestaat als openbaar vervoer. Ok mijn kaartje echter staan heel weinig haltes... die kabelbaan is ook slechts een beperkt traject...hoe zit dat voor de rest? Bus.... Metro... Fiets???
Tips??
Bedankt
JP

Een woord: Muni
#2 - 10-06-2006, 08:22 uur

Bakvet

BART is meer voor regionaal vervoer (BA = Bay Area). Binnen San Francisco zelf heb je een zeer ruim aanbod van trams, bussen, trolleybussen, elektrische huursteps, you name it - they've got it.
#3 - 10-06-2006, 09:34 uur

JP

electrische Step.... dat lijkt me wel wat...enig idee waar ik die zou kunnen huren? Heb al op Google gezocht maar niets bruikbaars
Merci
#4 - 11-06-2006, 18:22 uur

Bakvet

Je moet zoeken op 'scooter'. Maar een scooter kan ook zo'n elektrisch bejaardensjeesmobiel zijn of een gewone 'Italiaanse' scooter. Dus oppassen wat je huurt.

Bij nader inzien geloof ik dat ze niet elektrisch zijn maar dat er een benzinemotortje boven het achterwieltje zit.
#5 - 11-06-2006, 20:15 uur

sweatbox

Bedoel je deze, Bakvet?



http://www.gocarsf.com

Ik heb er zelf niet in gereden, hij stond toevallig op een foto.
#6 - 12-06-2006, 08:15 uur

yvanoff

als het deze is  http://www.gocarsf.com/
Te huur:
 2715 hyde st/north point
321 mason/o'farrel
#7 - 14-06-2006, 12:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15