Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

overnachten bryce - zion - yosemite

Discussie gestart

sonny_z

Beste forummers,

Volgend jaar juli maken we een rondreis door het westen.
Wie kan mij helpen aan tips over redelijk betaalbare overnachtingen in Bryce, Zion en Yosemite ?
Ik keek op yosemitepark.com en schrok me een hoedje !

groet,

Rob Zonneveld

#1 - 21-10-2008, 12:59 uur

Hans B

Voor wereldsteden betaal je een HOOFDprijs, zo ook voor de wereldparken.
Als je in het park wilt zitten is het duurder dat er buiten.
Kijk naar de plaatsen iets verder weg.
Het is leuk om in een park te zitten, maar wat is een uurtje rijden.
Voor Bryce : Ruby's Inn 100 meter voor de poort moet erg goed zijn, prijs weet ik niet, Panguitch en Tropic zijn alternatieven.
Voor Zion : Springdale is the place to be, maar iets verderweg ligt St.George (45 mile = 1 uur)
Yosemite's alternatief Oakhurst ten zuiden of Mariposa in het westen.

succes, Hans
#2 - 21-10-2008, 19:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Wat vind je duur? In Yosemite kun je in Curry Village wel iets onder 100 dollar vinden, wel basic, maar je zit dan wel midden in het park. De alternatieven buiten het park die Hans al noemde liggen op 1 a 1,5 uur rijden vanaf de vallei. ehalve de reistijd scheelt het ook het zoeken naar een parkeerplaats, en je hebt ook nog de avond in het park. Best een overweging waard want 's avonds heb je vaak leuke rangerprogramma's.
Behalve Oakhurst en Mariposa heb je ook nog El Portal en Groveland.Die plaatsen liggen wat dichter bij de vallei.

In Bryce heb je inderdaad Ruby's Inn. Er tegenover ligt de Bryce View Lodge. Is goedkoper, en qua ligging even goed. Verder van het park zal het goedkoper worden, je kunt zoeken in Tropic, of Panguitch.

Bij Zion ligt Springdale ideaal. St George is populair bij reisbureaus, zal wel goedkoper zijn, maar het kost je weer aardig wat tijd, en ook dan heb je weer het parkeerprobleem. In Zion kan het in de zomer aardig druk worden op het parkeerterrein bij de ingang (je mag niet met je auto het park in). Als je in Springdale zit kun je met de gratis shuttlebus naar het park. Betaalbare mogelijkheden in Springdale: de Bumbleberry Inn of de Canyon Ranch Motel.
Wij zijn helemaal weg van de Desert Pearl Inn,maar die is neit goedkoop.

Marianne
#3 - 21-10-2008, 20:09 uur

melvin

hoi,

ik ben dit jaar naar zion en yosemite geweest.
in yosemite zaten wij in oakhurst (een stadje dicht bij yosemite) wij zaten hier in de oakhurst lodge en dit was heel goed te betalen.
bij zion vond ik het quility in at zion park heel goed (dit ligt ook meteen bij de ingang).

gr. melvin
#4 - 22-10-2008, 07:47 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Dreke

Yosemite: Curry Village. Het comfort is heel basic, maar je ligt wel midden in het park. Wij waren heel tevreden met de locatie. Het heeft ook wel iets om het tijdens de reis met de basics te moeten doen.

Tussen Zion NP en Bryce NP hebben wij gelogeerd in Kanab. Dat is misschien wel iets te ver uit de richting naar mijn gevoel.
#5 - 22-10-2008, 12:38 uur

marietje

hey

wij zijn net terug van een reis door het westen

yosimite: idd oakhurst legt op een half uurtje van ze zuidelijke ingang. je heb daar verschillende motels. wij hebben in de shillo inn gezetten voor 2 nachten.

bryce: hebben wij ook in kanab gezetten hotel weet ik niet meer.

zion: hebben we in st goerge gezetten. in de DIXIE inn. niet duur iets van 40 dollar. hele vriendelijke ouwe mensen. en parkeren voor de deur.

als je een uurtje rijden van een park zit is niet erg. parken kan je in 1 dag zien maar als je echt van veel wanddelen houd zou ik wel wat langer blijven.

vergeet als je naar zion gaat niet om de kolob canyon te bekijken is ook nog zion maar een andere in gang in het noordwesten van zion. wij waren er in de ochtent. erg mooi met lichtelijke nevel. en dat gedeelte is niet erg toeristis.

nog 1 tip. als je in amerika komt bezoek gelijk een mac donalds of danny's. die hebben altijd kortings boekjes voor motels erg handig en voordelig. als het erg druk is nemen ze ze niet aan das wel jammer.

veel succes
#6 - 07-11-2008, 23:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15