Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachten in Glacier

Discussie gestart

Woodside

Beste allemaal,

Wie heeft er ervaring/tips voor overnachtingen in en/of rondom Glacier NP?
We zijn er van 03-09-2009 t/m 06-09-2009. Het liefst wil ik niks vastleggen.

Grt. Femke
#1 - 05-07-2009, 16:20 uur






Reisverslag Rocky Mountains 2009: http://therockymountains2009.blogspot.com/

Jez

Je hebt geluk dat dat nog voor Labor Day is; veel hotels sluiten vanaf Labor Day. Wij waren er vorig jaar op 14 september (na Labor Day) en toen was er al veel dicht. Het prachtige Many Glacier Hotel zat vol (reserveren dus wel aan te raden!). Verder heb je niet heel veel keus, er zitten niet zo heel veel hotels. Wij zijn zelfs uitgeweken naar Carston in Canada. Kortom, ik zou toch reserveren als ik jou was. Als je dat rechtsreeks doet, kun je meestal 24 uur tevoren (soms op de dag zelf) kosteloos annuleren.
#2 - 05-07-2009, 16:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Vegas

In St. Mary zitten 2 of 3 hotels/motels. Er is daar verder niets te doen, wel een mooi uitzicht vanuit het motelletje op de heuvel daar, waarvan ik de naam vergeten ben.
Ik ben daar geweest eind mei/begin juni en toen was eht alles nog dicht, behalve het tankstationnetje, waar je gelukkig ook wat koffie en een donut kon krijgen.
Voor m'n avond maaltijd moest ik 30 minuten met de auto richting Canada, waar ik in een lokale kroeg een piza kon krijgen.
Denk dat het begin september goed te doen is daar, maar zou daar inderdaad wel wat reserveren.
#3 - 05-07-2009, 20:05 uur

Woodside

@Vegas: klinkt niet echt veelbelovend.
MIsschien dan toch maar een dag (of twee) schrappen  :-\
Hoe is het aan de West side in bijv. Agar of West Glacier? Of misschien verder in Whitefish og Kalispell?
#4 - 05-07-2009, 20:26 uur






Reisverslag Rocky Mountains 2009: http://therockymountains2009.blogspot.com/

Jez

Herstel mijzelf: je bent er in het Labor Day-weekend, als heel Amerika een lang weekend vrij is. Ik zou dus zeker reserveren!
#5 - 05-07-2009, 20:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

yvonn

femke,
ook ik heb in St. Mary op die heuvel gezeten, Jonhsons, maar in 2007 hebben wij daar ook kunnen eten. inderdaad was daar verder niet veel, maar ik vond de omgeving erg mooi. Ook in West Glacier overnacht daar was niet veel meer dan een winkel en wat hotels. ik was er in juni, had niet gereserveerd en kon toen ook niet de periode blijven die ik oorspronkelijk in west glacier wilde, en ben later op advies van een ranger in St. Mary terechtgekomen. en geen spijt van gehad.  Glacier was de moeite waard. je zou in natuurlijk in Whitefish kunnen overnachten maar het zou jammer zijn van de meerdere km.
veel plezier in Montana.

yvon :)
#6 - 06-07-2009, 00:40 uur

Eric

Ik zat in Rising Sun midden in het park, te boeken via www.nationalparkreservations.com, waar je een leuke cabin kunt reserveren.
Hier zit ook een restaurant bij en hier is prima te eten!
Binnen 20 minuten zit je op de Logan Pass.
Een aanrader.

Eric
#7 - 06-07-2009, 10:45 uur

Woodside

Ik heb wat gezocht op internet en kom het volgende tegen:
West-Glacier: The Belton Chalet en Silverwolf Resort.
Heeft iemand ervaring met een van deze?
#8 - 15-07-2009, 20:50 uur






Reisverslag Rocky Mountains 2009: http://therockymountains2009.blogspot.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15