Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachten Yellowstone

Discussie gestart

Harry

Wij zijn de laatste keer dat we in Yellowstone waren met een Ranger door het geiser basin gelopen, erg informatief, iedereen die er iets meer over wil weten zou een ranger tour moeten maken.

Harry
#16 - 21-11-2008, 17:34 uur

paula

Wij hebben dit jaar ook 2 nachten in een Pioneer lodge geslapen in de Canyon, inderdaad weinig luxe maar alles is er wat je nodig hebt, bed, verwarming, douche en wc en een hele grote bizon voor de deur toen we weg wilden gaan, zodat we toch iets langer binnen zijn gebleven dan de bedoeling was. ???
Daarna nog één nacht in het motel van Grant Lake overnacht, wat een saaie boel daar, echt helemaal niets te beleven. Ik had dan ook liever nog een nacht terug gegaan naar de Pioneer Lodge. De kamers hier waren wel een stuk luxer uiteraard maar ik ga dan toch liever voor het primitieve van de Lodges.

groeten Paula
#17 - 21-11-2008, 20:10 uur
groeten Paula

Jez

Wij hebben dit jaar in een Lake Lodge Cabin geslapen, de Pioneer, en dat is geen aanrader! Klein, oud, krakkemikkeg. Ik weet niet of je Kamp Vught kent; mijn man had daar sterke associaties mee toen hij deze cabins zag. Ze waren misschien wel schoon, maar je kunt niet 25 jaar lang het tapijt alleen maar stofzuigen, dat moet ook een keer gereinigd worden. Voor de deur lag een pallet als loopplank. Wij hebben er daarom maar 1 ipv 2 nachten  geslapen.

Das mooi vervelend.
Ik heb voor volgend jaar 3 nachten gereserveerd in een Pioneer Cabin in Lake Lodge.
Is het echt zo dramatisch? Hebben meer mensen hier ervaring?
Hoe is het verder in Lake Lodge, eetmogelijkheden en vermaak enzo?
Op hetzelfde stuk heb je ook gerenoveerde cabins, ik geloof dat die Western heten. Die zagen er wel goed uit. Je kunt, zoals Marianne ook zegt, altijd nog annuleren. Wij hebben onze 2e nacht geannuleerd op de dag zelf, aan de balie, en hebben hier niet voor hoeven betalen.

Je kunt eten in het Lake Lodge hotel. Voor het restaurant moet je reserveren (en ik begreep dat dit voor alle restaurants in Yellowstone geldt) maar er is ook een café waar je ala buffet kunt eten, zonder te reserveren.
#18 - 22-11-2008, 13:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

Ik heb enkele malen overnacht op de camping in het park (Lewis Lake, Mammoth, Bridge Bay)
Was leuk maar niet iets bijzonders.
Misschien is dat anders als je aan ranger programma's meedoet.

Vaker heb ik overnacht in West Yellowstone.
De rit het park in was 's morgens al een feest omdat we veel dieren tegenkwamen.

#19 - 22-11-2008, 20:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Zofsky

Ik heb ook nog 1 nacht gereserveerd in mammoth hot springs, een budget cabin, en 2 nachten in Canyon lodge cabins in een frontier cabin.

We gaan pas in augustus, maar ik kan niet wachten  :D
#20 - 24-11-2008, 20:57 uur

Mississippi


Ga vooral eens 's morgens heel vroeg naar het geiser basin. Heelrijk rustig dan!

Marianne


Mammoth is inderdaad heel mooi 's morgens vroeg:







Of 's avonds Old Faithful  :D

#21 - 24-11-2008, 21:32 uur
« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 21:48 uur door Mississippi »

Zofsky

het is prachtig allemaal!
#22 - 05-01-2009, 10:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15