Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachten Yellowstone

Discussie gestart

Zofsky

We gaan deze zomer 5 nachten slapen in Yellowstone.

We komen door west yellowstone het park in.

Is het ook handig om daar te slapen voor bijvoorbeeld 2 nachten? Of is dat toch ver om steeds naar binnen te rijden?

We willen ook een aantal nachten binnen yellowstone slapen, en denken aan de lake lodge cabins.
iemand ervanring hiermee?

groetjes,
Margje
#1 - 18-11-2008, 15:34 uur

Jez

Wij hebben dit jaar in een Lake Lodge Cabin geslapen, de Pioneer, en dat is geen aanrader! Klein, oud, krakkemikkeg. Ik weet niet of je Kamp Vught kent; mijn man had daar sterke associaties mee toen hij deze cabins zag. Ze waren misschien wel schoon, maar je kunt niet 25 jaar lang het tapijt alleen maar stofzuigen, dat moet ook een keer gereinigd worden. Voor de deur lag een pallet als loopplank. Wij hebben er daarom maar 1 ipv 2 nachten  geslapen.
#2 - 18-11-2008, 23:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Marianne

De Lake Lodge cabins ken ik niet, maar de cabins bij Lake Yellowstone zijn prima. Je kunt in het hotel eten, en de lodge ligt op loopafstnad.
Heel centraal is Canyon Village. Daar heb je verschillende cabins. De Western cabins zijn vernieuwd, de pioneer cabins zijn heel eenvoudig, maar op zich ook prima.

Het mooist vonden wij onze kamer in de Old Faithfil Inn, in het oude deel. Wij hadden uitzicht op Old Fatihful en op het geiserbasin. Prachtig!



Het was de kamer boven het balkon, met een raam aan de zijkant en aan de voorkant.


Marianne
#3 - 19-11-2008, 09:14 uur

Zofsky

Wow, ik ben blij dat ik het even heb gevraagd van tevoren!

Dan gaan we ook kijken voor de old failthfull inn!
#4 - 19-11-2008, 10:39 uur

Hans B

Lijkt mij ook super, maar 't zal wel wat kosten.
#5 - 19-11-2008, 10:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Zofsky

Hoi Hans,

Dat valt nog mee, iets meer dan 100 dollar per nacht. dat is wel meer dan we normaal betalen, maar dit toch wel leuk om mee te maken zo midden in Yellowstone!

Groetjes,
margje
#6 - 19-11-2008, 11:40 uur

Marianne

Wij betaalden 113 dollar, zie ook hier voor meer foto's. Het was kamer 229 - blijkbaar de meest gevraagde kamer in de Inn.

Marianne
#7 - 19-11-2008, 13:26 uur

Njit

@marianne: er zijn maar een paar kamers die een uitzicht hebben op de geiser, nummers 267, 229 of suite 3014. Vandaar :)

#8 - 19-11-2008, 15:38 uur

Coyote

Wij betaalden 113 dollar, zie ook hier voor meer foto's. Het was kamer 229 - blijkbaar de meest gevraagde kamer in de Inn.

Bedankt voor de tip Marianne.  :afro:

Mocht ik ooit weer eens in Yellowstone overnachten dan weet ik nu wel waar.

Roland
#9 - 19-11-2008, 15:49 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Hans B

Wij betaalden 113 dollar.
Marianne
Inderdaad een koopje voor zo'n daalderse plek.

#10 - 19-11-2008, 16:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

djengo

 wij hebben in 2005 in een cabin bij grand canyon lodge overnacht. model schoenendoos geen TV en airco(was ook niet nodig) erg eenvoudig en verouderd. s`avonds viel rond negen uur de stroom uit en is niet meer aangeweest dus maar op tijd naar bed gegaan. En we hebben een nacht geslapen in Grand village. Dit was een gewone motel/hotelkamer.De schoenendoos was niet optimaal maar wij vonden het zeer prettig om in het park te overnachten het scheelt reistijd en je  kunt in de morgen al vroeg op pad om wild te spotten.
#11 - 19-11-2008, 17:26 uur

Eric

Wij hebben dit jaar in een Lake Lodge Cabin geslapen, de Pioneer, en dat is geen aanrader! Klein, oud, krakkemikkeg. Ik weet niet of je Kamp Vught kent; mijn man had daar sterke associaties mee toen hij deze cabins zag. Ze waren misschien wel schoon, maar je kunt niet 25 jaar lang het tapijt alleen maar stofzuigen, dat moet ook een keer gereinigd worden. Voor de deur lag een pallet als loopplank. Wij hebben er daarom maar 1 ipv 2 nachten  geslapen.

Das mooi vervelend.
Ik heb voor volgend jaar 3 nachten gereserveerd in een Pioneer Cabin in Lake Lodge.
Is het echt zo dramatisch? Hebben meer mensen hier ervaring?
Hoe is het verder in Lake Lodge, eetmogelijkheden en vermaak enzo?
#12 - 19-11-2008, 20:57 uur

Marianne

Ik weet niet wat je onder vermaak verstaat, maar verwacht niets op dat gebied, nergens in het park. De avonden zijn geschikt voor wild life viewing en een kop koffie in de lodge of bij Lake Hotel. Alle accommodatie is basic, geen tv, geen zwembad etc.
In de Yellowstone Today (een krantje dat je bij de ingang krijgt) kun je op blz 16 zien welke voorzieningen er waar zijn.

Mocht je de cabins bij de lodge niet zien zitten dan kun je altijd nog annuleren. Voor vermaak is West Yellowstone of Cody of Jackson een betere optie, maar dan zit je - zeker bij die laatste twee - wel erg ver van het park.

Marianne
#13 - 19-11-2008, 22:00 uur

Zofsky

Ik heb Old faithfull inn gereserveerd!
We gaan er 3 nachten doorbrengen en ik zie er al erg naar uit!  cheerb

We hebben in het oude gedeelte gereserveerd.

Zijn er veel douches en toiletten in het gebouw?
#14 - 20-11-2008, 10:51 uur

Marianne

Ik hoop dat het niet tegenvalt, niet alle kamers zijn zo groot als die van ons!
Er zijn voldoende douches, er was een ruimte met 3 wc's en 2 douches, die wij (de dames) altijd voor onszelf hadden.
Je moet wel van je kamer via de hal naar de douches lopen, en er zitten altijd wel mensen in de hal, ook op de 1e en 2e erdieping. Er hangen ook niet voor niets badjassen in de kamer.

Ga vooral eens 's morgens heel vroeg naar het geiser basin. Heelrijk rustig dan!

Marianne
#15 - 20-11-2008, 22:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15