Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

overnachting East entrance Yosemite

Discussie gestart

Veusy

Hallo,

kent er iemand een leuke overnachtingsplaats aan de oostingang van het Yosemite Park?

Hans
#1 - 21-05-2007, 15:12 uur

Marianne

Hallo Hans,

Het dichtst bij Yosemite is Lee Vining. Ik heb er nooit overnacht en van de keer dat we er doorheen gereden zijn is me niet veel bijgebleven. Maar qua ligging natuurlijk prima. Je zou de Lake View Lodge kunnen proberen, en dan bij zonsondergang wat mooie plaatjes schieten van Mono Lake.

Wij hebben twee keer overnacht in Mammoth Lakes. Dat is een echt wintersportdorp, en de accomodatie is nogal prijzig, maar de Motel6 is goed te doen (met een prima restaurant voor ontbijt en avondeten aan de overkant).

Zelf lijkt het me leuk om eens bij Tuolumne Meadows te overnachten, maar dat is wel primitief (tentcabins).

Marianne
#2 - 21-05-2007, 18:53 uur

allard

Het dichtst bij Yosemite is Lee Vining. Ik heb er nooit overnacht en van de keer dat we er doorheen gereden zijn is me niet veel bijgebleven. Maar qua ligging natuurlijk prima. Je zou de Lake View Lodge kunnen proberen, en dan bij zonsondergang wat mooie plaatjes schieten van Mono Lake.

Een klein plaatsje. Niet zo veel aan. Een paar motels en een restaurant. We hebben er goed geslapen en gegeten. Mono Lake vinden we wel heel boeiend. Plaatjes schieten gaat wat beter bij zonsopgang omdat de zon zich tijdens het moment supreme van de zonsondergang al te veel achter de keten van de Sierra Nevada bevind.

Allard
#3 - 21-05-2007, 22:32 uur

diahar

Nieuw!
Wij hebben net 2 nachten doorgebracht in Lee Vining. erg goed bevallen. Het Mono Lake bezocht, Bodie (spookstad) aangedaan en een rondgang bij de meren in de buurt. De motels in Lee Vinning waren erg redelijk geprijst (vanaf $50,- per nacht met 2 personen) en je zit op ong. 10 mijl van de oostelijke ingang van Yosemite. De rit door Yosemite  er naartoe, de Tioga pass of de 120 is sowieso een aanrader.

foto Mono Lake:
http://img503.imageshack.us/img503/7312/dsc02107ar5.jpg
#4 - 22-05-2007, 08:01 uur
« Laatst bewerkt op: 22-05-2007, 08:06 uur door diahar »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15