Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

overnachting op bryce camping te koud in mei?

Discussie gestart

SandyenJos

Hallo,
We zouden willen overnachten in Bryce NP zelf met de camper, nu heb ik wel eens gehoord dat dit wel erg koud kan worden in mei...heeft iemand hier ervaring mee?

SAndy en Jos
#1 - 21-11-2007, 12:11 uur

Hans B

Hallo Sandy en Jos,
als je wilt weten op welke dag welke temperatuur het was ga dan naar de volgende site
http://www.wunderground.com/history/
Hier kun je per plaats per dag invullen en het geeft je alle gegevens.

Hans
#2 - 21-11-2007, 12:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Harry

Ik kan me zo voorstellen dat een camper gewoon een verwarming heeft, volgens mij hebben de meeste ook airco. Ik heb nog nooit met een camper gereist hoor, maar heb dat toch wel gelezen in reisverslagen van anderen.

Harry
#3 - 21-11-2007, 13:11 uur

Ine

Bryce ligt op ca. 2500 meter, dus ja het kan koud zijn. Als de camper een verwarming heeft, zou het moeten lukken.
Overigens moesten wij medio oktober 's ochtend de ruiten van de auto wel ijsvrij krabben. (sliepen in hotel Ruby's Inn)
#4 - 21-11-2007, 13:47 uur

Hans B

Behalve dat je het koud kunt krijgen is er nog een ander probleem dat op de loer ligt en dat is het bevriezen van de waterleidingen.

Hans
#5 - 21-11-2007, 15:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

mafo

Zelf heb ik ooit in eind mei geslapen in Bryce Pioneer Village, daarbij was ook ruimte voor campers. 's Ochtends waren de flesjes water die  in de auto lagen  bevroren, overdag was het wel een comfortabele temperatuur. Dus ja het kan dus inderdaad wel koud worden 's nachts.


Uitzicht Pioneer Village.
#6 - 21-11-2007, 18:33 uur

SandyenJos

 :( dat klinkt wel erg koud...

Vraagje van een campergroentje: Weet iemand of je in een camper(met generator) zonder electriciteit aansluiting wel de boel kan  verwarmen?
#7 - 22-11-2007, 08:11 uur

Hans B

Ja, dat kan.
Zowel met de generator aan (maar dan wordt het slapen wellicht niet geweldig) als met electriciteit van de camping kun je de airco laten draaien. De airco levert ook hete lucht.

Hans
#8 - 22-11-2007, 11:03 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Loek

Voor de verwarming heb je toch geen electriciteit nodig in de camper?  Als ik in Maart met de trailer op stap ga in Rocky Mountain NP zet ik s'nachts de thermostaat op 65F, de verwarming in de trailer werkt op gas.  Steenkoud buiten maar lekker "toasty" binnen.  Ik gebruikt geen generator en volgens mij werken moderne campers op dezelfde wijze.
#9 - 22-11-2007, 17:12 uur

van lunteren

Hallo Sandy en Jos,

Wij hebben in april 2007 zelf met de camper overnacht op de rv campsite in Bryce.
Voor de tijd van het jaar was het toen niet warm en we hebben de gaskachel in de camper dus ook echt nodig gehad.
Met verwarming is het geen enkel probleem volgens mij om in mei hier te overnachten alleen moet je wel oppassen dat je watertanks en leidingen leeg zijn als het echt gaat vriezen.
Zonsopgang in Bryce is supermooi maar dit jaar ook superkoud nu ik er weer aan terugdenk brrrrr.
Veel plezier in dit buitenaards mooie park.
#10 - 22-11-2007, 22:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15