Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachting Titusville / Cocoa beach

Discussie gestart

Dirc

Komend voorjaar kom ik langs Cocoa Beach, namelijk:
Citaat
19. Orlando - Titusville / Cocoa Beach (96 km / 1 uur)
--Kennedy Space Center, cape canaveral
20. Titusville / Cocoa Beach - Ft. Lauderdale (287 km / 2 uur, 42 min)
21. Ft. Lauderdale - Miami (46 km / 45 min)

Echter er zijn vrij weinig hotels daar en deze zijn nog aardig aan de prijs ook. Pak je de minder dure dan zijn de beoordelingen weer minder.
Kijk ik iets verder naar bijvoorbeeld Vero Beach dan is daar veel meer aanbod voor een betere prijs.
Ik zit dus te denken om vanuit Orlando Kennedy Space Center te bezoeken en vervolgens af te dalen naar Vero Beach of omgeving. Dit zou ik dan nog kunnen doen via de A1A i.p.v. de 1.

Vinden jullie dat een slimme keuze? Of wellicht is Melbourne Beach een betere locatie?
#1 - 09-11-2017, 20:26 uur
« Laatst bewerkt op: 09-11-2017, 20:28 uur door Dirc »

Cees A

Waarom kijk je niet gewoon hoever je die dag komt ?
Voor KSC heb je ongeveer een halve dag nodig.   Tel daar de rijtijd Orlando - KSC  (=1 uur) bij en je kunt uitrekenen hoe vroeg je uit Orlando weg moet rijden en hoeveel tijd je na KSC nog over hebt om een slaapplaats te zoeken.

Mijn tip: 
Pak bij Denny's een couponboekje mee, daar staan plenty hotels in en die hebben in mei allemaal nog kamers vrij. Ja echt waar!
#2 - 09-11-2017, 20:46 uur

Dirc

Dat geloof ik wel maar ik vroeg mij vooral af of het qua locatie nog iets uitmaakt.
Is cocoa beach zelf nu echt the place to be of is een stuk zuidelijker ook een prima alternatief.
#3 - 10-11-2017, 10:23 uur

Cees A

Nee, locatie maakt niks uit.  Zo bijzonder in Cocoa Beach niet.  Een meer zuidelijk gelegen plaats is ook oké.
Tijdstip van vertrek uit Orlando en de tijd die je bij KSC besteedt bepalen hoe ver je die dag nog kunt komen.

Als je uitslaapt,  pas om 11.00 uur uit Orlando vertrekt en KSC uitgebreid gaat bekijken (˝ dag)  kom je die dag niet meer zo ver.
Maar als je op tijd vertrekt uit Orlando en KSC je niet zo interesseert .  Tja, dan kun je die dag nog best een eind komen.
Vandaar ook het advies om maar te zien hoever je die dag komt.
#4 - 10-11-2017, 12:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15