Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overstappen

Discussie gestart

Anita S

Wie kan mij vertellen hoe het overstappen in zijn werk gaat? Wij vliegen van A'dam naar Minneapolis met KLM en dan met NW verder naar San Francisco. Hoe werkt het precies, hoe gaat dat met de koffers, hoe weet je waar je precies moet zijn, enzovoorts...

Anita
#1 - 05-10-2004, 12:57 uur

Ebelix

Op de eerste luchthaven waar je landt in Amerika moet je door Immigrations en door de douane. Je komt aan op Minneapolis airport. Hier ga je door immigrations. Je moet in het vliegtiug 2 formulieren invullen. Het groene fomulier is voor het visum waiver program en het witte formulier is voor de douane.

Bij Immigrations worden digitaal 2 vingerafdrukken afgenomen en digitale foto gemaakt van je gezicht. De ingevulde papieren worden afgestempeld en je kan doorlopen. Nu moet je je bagage van de band afhalen om langs de douane te gaan. Hier geef je het witte formulier af. Nadat je de douane gepasseerd bent kan je de koffers gelijk weer afgeven om verder getransporteerd te worden naar het volgende vliegtuig.

Zelf kijk je op een van de borden waar de vertrekkende vluchten op staan. Let op deze borden zijn niet gesorteerd op tijd maar op bestemming. Zoek je bestemming controleer je vluchtnummer met je boarding pass die je in Amsterdam hebt gekregen en ga naar de gate die op het bord vermeld staat.

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
#2 - 05-10-2004, 13:32 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15