Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

paarden huren in bryce canyon?

Discussie gestart

lien

hallo!

onze reis naar amerika begint stilaan vorm te krijgen...  Ik heb echter nog een vraagje..

we dromen er allebei van om in amerika met paarden door bryce canyon te gaan rijden... nu hebben we daar een hotel geboekt (ruby's inn) waar paarden huren wel mogelijk is.  Maar heeft iemand hier al ervaring mee?  zijn de tochten de moeite waard of is er de mogelijkheid om enkel de paarden te huren (zonder verplicht mee te rijden in groep)?  zijn er moeilijkheidsniveau's?

alvast bedankt!
#1 - 26-01-2005, 18:41 uur

BikeAngel

Lien,

Stel je vraag ook eens op het volgende forum:

www.amerika.pagina.nl

Misschien krijg je daar wel reacties.
#2 - 07-02-2005, 14:38 uur

Ebelix

Op alle vragen kan ja worden geantwood. Men raad het alleen niet aan om alleen de canyon in te gaan. In de lobby van het hotel kan je de paarden boeken. Ook is het mogelijk om daar een helikopter vlucht te boeken.

Aan de overkant van de weg worden 's avonds rodeo's georganiseerd.
#3 - 07-02-2005, 20:05 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Margo Wening

Hoi Lien,

wij hebben in 2002 ook zo'n tochtje gemaakt vanuit Ruby's Inn, in een groep met begeleiding. Ik weet ook niet meer of je paarden "los" kan huren maar kijk eens op de volgende websites :

http://www.horserides.net/horse-trail-rides.html
en
http://www.rubysinn.com/horseback.html

Succes :)
#4 - 07-02-2005, 21:22 uur

lien

hey

aah da's leuk!  waren die tochten echt de moeite?

dat van die rodeo zie ik ook wel zitten... weet jij soms of je ticketten hiervoor vooraf moet reserveren of of het mogelijk is om ze daar gewoon te kopen? (we zitten daar wel in juli, dus hoogseizoen)

bedankt voor de reacties!
#5 - 08-02-2005, 09:48 uur

Margo Wening

Lien,

ja onze tocht was leuk, maar als je een gevorderde rijder bent ( wat ik vermoed ) is het denk ik saai : geen gelegenheid om zelf ergens heen te rijden, een paar fotostops en rustige paarden die precies zelf de weg wisten.  Ideaal voor mensen die nooit of bijna nooit op een paard zitten, voor ons dus :)

Ik heb nog 2 foto's van die rit, te zien op

http://www.wenbregen.info/gallery/Amerika-2002?page=5

Wat betreft die rodeo's kan ik je helaas niet helpen, geen ervaring mee, maar een mailtje naar Ruby's Inn of de horserides-site is snel gestuurd :)

Succes !
Margo

#6 - 08-02-2005, 10:40 uur

Ebelix

hey

aah da's leuk!  waren die tochten echt de moeite?

dat van die rodeo zie ik ook wel zitten... weet jij soms of je ticketten hiervoor vooraf moet reserveren of of het mogelijk is om ze daar gewoon te kopen? (we zitten daar wel in juli, dus hoogseizoen)

bedankt voor de reacties!

Tickets voor de Rodeo zijn te krijgen bij de receptie van Ruby's Inn
#7 - 08-02-2005, 14:48 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15