Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pacific Coast High way mei 2010

Discussie gestart

dutchie985

Samen met mijn vriend wil ik in mei/juni 2010 de Pacific Coast High way gaan rijden. Nu ben ik benieuwd hoe veel tijd jullie er voor in zouden plannen. Ik zie op veel sites dat mensen er maar twee dagen over doen, maar bij RTL travel gaven zij aan dat het meer tijd waard is. Zelf hadden wij twee weken in gedachte om van San Diego naar San Fransisco te rijden. Met sowieso een stop van drie dagen in Ripplewood Resort. Zijn er mensen die nog tips hebben?
#1 - 29-11-2009, 20:04 uur

JoeSee

 welkom op dit forum !
#2 - 29-11-2009, 20:27 uur

Marianne

Je kunt er natuurlijk veel meer tijd doorbrengen dan de gemiddelde reiziger doet, maar meestal is de kust een onderdeel van een rondreis en dan is het keuzes maken. Gaan jullie nog andere dingen doen, of alleen langs de kust reizen?
Ik heb net een lijstje geplaatst over de kust in een ander topic, misschien heb je daar iets aan.

Marianne
#3 - 29-11-2009, 22:34 uur

dutchie985

Bedankt  :)

Maar inderdaad wij willen er wel langer over doen, maar aangezien veel mensen dit als een 'onderdeel' van hun hele reis doen ben ik "bang" dat twee weken voor deze route misschien te lang is. Voor hetzelfde geldt kunnen we dan beter besluiten om San Diego naar Vancouver in twee/drie weken te doen. Aangezien we binnenkort de tickets willen gaan kopen moeten we wel proberen de best mogelijke route te rijden.
#4 - 30-11-2009, 09:08 uur

koosv

Citaat
Aangezien we binnenkort de tickets willen gaan kopen
het is nogal off topic hier, maar ik zou even wachten met boeken tot na december.vliegprijzen hebben de neiging te zakken na, laten we zeggen, 3 januari.
Vorig jaar heb ik in februari een retour naar LAS geboekt vanaf BRU voor €454.07 incl tax direct bij een amerikaanse vliegtuigmaatschappij,(dus ook geen rare toeslagen)  en ik zag dat de prijs vanaf de belgische site  lager was, dus was ik die dag plotseling belg.
Sommigen hebben nog lagere prijzen gevonden.Voor het vinden van lage ticketprijzen zijn hele boeken geschreven...
#5 - 30-11-2009, 11:43 uur

dutchie985

Woowww super bedankt voor de handige tip  >:D daardoor hebben we nog wel langer de tijd om een goed onderzoek te doen naar de route en duur. Bedankt!
#6 - 30-11-2009, 11:45 uur

Hans B

Denk ook even aan de meerkosten voor het inleveren van de auto op een andere plaats.
#7 - 30-11-2009, 11:54 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

USofA

Met sowieso een stop van drie dagen in Ripplewood Resort. Zijn er mensen die nog tips hebben?
Zeker RTL Travel gezien? Toen wij daar waren was het Ripplewood vol, maar er zijn nog genoeg andere opties in Big Sur.

Ik zou voor deze route ongeveer 3 a 4 dagen reserveren. Neem de tijd en onthoudt dat de weg bestaat uit kronkels, dus snel rijden zit er niet in.

Groet, Michael
#8 - 30-11-2009, 12:16 uur

Hans B

Ik zou het in de volgende etappes verdelen:
San Diego - Los Angeles
Los Angeles - Pismo Beach
Pismo Beach - Monterey
Monterey - San Francisco
#9 - 30-11-2009, 12:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

USofA

En dan niet te vergeten de paar dagen Big Sur ;)
#10 - 30-11-2009, 12:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15