Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Page en omgeving

Discussie gestart

Margie

Dag allemaal,

Volgend jaar gaan ook wij (weer) een rondreis maken door het westen. Dit keer komen we ook in Page, waar we twee nachten verblijven. Nou weet ik dat we daar een aantal mooie dingen kunnen zien zoals de Antelope Canyons en de Horseshoe Bend. Maar los daarvan, zie ik altijd prachtige foto's van Lake Powell en het lijkt me zo mooi om een stuk over dat meer te varen. Ik lees daar echter bijna niets over. Betekent dat, dat er geen goede mogelijkheden zijn voor boottochten of dat het niet de moeite waard is?  Wie kan me er meer over vertellen?

Alvast bedankt,
Margie
#1 - 28-08-2013, 20:48 uur

Cees A

In dit artikel:  http://www.verenigdestaten.info/steden-page-arizona/  vind je o.a. informatie over boottochten op Lake Powell en links naar meer informatie over deze tochten
#2 - 28-08-2013, 21:08 uur

hdeweert

als je van varen houd kun je div trips over het stuwmeer maken. Bij Waheap Marina kun je tickets kopen voor een trip naar de Rainbow Bridge. verder is er een kortere trip waarbij gewezen word op de diverse speciale rots formaties.
harm
#3 - 28-08-2013, 21:30 uur

Chris RTA

Vergeet vooral The Wave niet.
Altijd proberen om daar kaarten voor te krijgen als in Page bent.

#4 - 28-08-2013, 21:36 uur

Wop

Vergeet vooral The Wave niet.
Altijd proberen om daar kaarten voor te krijgen als in Page bent.

http://www.verenigdestaten.info/north-coyote-buttes-the-wave/
#5 - 29-08-2013, 08:19 uur

Margie

Bedankt voor de reacties allemaal  :). Ik ben erg blij met de site, kunnen we alvast een mooie tocht uitzoeken. Wie weet zelfs helemaal naar de Rainbow Bridge. The Wave lijkt me schitterend, maar we hebben ook een oudere dame (van 77) bij ons. Dat gaat hem dit keer niet worden, denk ik. Wie weet de volgende keer.

Groet, Margie
#6 - 31-08-2013, 16:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15