Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Page / White Pocket / Kanab advies gevraagd

Discussie gestart

dani80

Hallo!
Onze route is als volgt:
13 juni   Bryce Canyon naar Page
14   Page
15   Page naar Monument Valley
Nu heb ik na het lezen van vele enthousiaste verhalen contact gezocht met Terry Alderman voor een tour naar White Pocket op 14 juni of 15 juni. Hij kan beide dagen. Logistiek gezien is het handiger om vanuit Kanab/Rockhouse Valley (start tour Terry) door te rijden naar Monument Valley, niet? Dat zou dan dus tour op 15 juni inhouden maar dan zijn we pas rond 7.00/7.30 in MV en kunnen we geen sunset tour meer doen met Gouldings Lodge. (vertrekt om 16.00) Wanneer we White Pocket tour de 14e doen, zouden we de 15e in de ochtend/middaguur Upper Canyon kunnen doen en dan doorrijden naar MV en nog de sunset tour doen daar. Of is de sunrise ook mooi in MV? Hoe vroeg? We rijden dag 16 van MV door naar GC en wil daar niet te laat aankomen.
Graag advies! Waar logeren in Kanab / Page?
#1 - 10-05-2011, 19:49 uur

snoodaard

The quail park lodge in Kanab is leuk.Om te eten probeer het rocking v cafe,mijn vrouw wil terug naar Kanab enkel en alleen voor hun "award winning"key-lime pie. :)
#2 - 12-05-2011, 19:41 uur

leendert en maria

Alleen over je laatste vraag kan ik wat zeggen: wij hebben gelogeerd in 'Best Western Arizona Inn' in Page en waren tevreden. Een vrij uitgebreid ontbijt wat je eet van piepschuim wegwerpservies, een zwembad ('klein maar fijn' in dit geval) en een leuk utzicht vanuit je kamer, als je tenminste een kamer aan de parkeerplaats kant hebt, de achterkant.
Maria
#3 - 12-05-2011, 22:55 uur

Tet14

Ik heb die tour met Terry niet zelf gedaan maar ken wel mensen die er ervaring mee hebben. Zou de hele dag nemen en is knap vermoeiend dus ik zou zeggen, blijf de nacht in Kanab.    Kanab naar Page is echter maar een dik uur rijden en je wint een uur (dat uur verlies je weer tussen Page en MV en wint weer tussen MV en GC)  Upper is het mooist rond de middag en na Upper kan je gewoon door naar MV diezelfde dag.  Upper naar MV is een dikke 2 uur rijden.
Vwb BW Arizona Inn in Page. Prima hotel maar de ernaast gelegen Quality Inn heeft balkons.   Maria, volgens mij heeft de achterzijde van deze BW geen uitzichten anders dan op die andere BW. Zijn de uitzichten niet vanuit de kamers aan de voorzijde?
Tet
#4 - 17-05-2011, 11:00 uur

leendert en maria

Ik heb de foto's er even bij gezocht, wil een foto toevoegen maar dat krijg ik helaas niet voor elkaar. Vanuit het zwembad heb je mooi uitzicht, zie de foto's op de site van het hotel. En als ik het goed heb ook vanaf de achterkant, richting Lake Powell maar ik kan me vergissen, het is al weer een aantal maanden geleden dat we er waren...  :-\
Maria
#5 - 17-05-2011, 19:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15